Het hebben van algemene verkoopsvoorwaarden is geen verplichting. Als je ze niet hebt, kan je ze ook niet tonen..
de persoon in kwestie heeft wel algemene verkoopsvoorwaarden, maar deze heb ik maar pas gezien in zijn laatste mail waar hij dreigde met een advocaat, en waar hij verwees naar de verkoopsvoorwaarden. (die ik dus eerder niet kon gelezen hebben omdat ik ze niet had)
....en uiteindelijk zal het de rechter zijn die beslist.
TS beweert dat er maar een kwartier gepresteerd is. Kan hij dat voor de rechter hard maken?
Daar heb ik niet echt veel schrik van, 2 kleine klepjes vervangen van de videofoon (achterkant van videofoontoestel, toestel moest zelf niet geopend worden) + deze vastzetten aan de muur waar er al een houder was (van de vorige videofoon).
hij verwijst in zijn mail naar de gemaakte afspraken via mail en deze zijn er ook. maar daar staat bijv: (ik geef een voorbeeld) 50€/uur + 20 € verplaatsingkosten + BTW.
in deze mails staat er wel degelijk een prijs per uur , nergens kon ik weten dat ik dus het 1 ste uur volledig moest betalen, dus nu moet hij toch niet verwijzen naar de verkoopsvoorwaarden, (die ik toen niet had). en daar denk ik toch dat ik sterk sta.
we spreken hier over een klein bedrag, maar ik vind het niet kunnen dat hij meer vraagt dan wat hij mogen vragen..
Ik weet niet, of hij wel degelijk naar de advocaat zou gaan, (dit kost hem toch ook wel geld, die hij niet terug te krijgen door mijn bedrag dat ik, volgens hem, moet betalen.
wel dreigt hij natuurlijk met bijkomende kosten (+10% en + +-100 euro schadevergoeding, staat in de verkoopsvoorwaarden)