Iemand kan eigenaar zijn van een voertuig, iemand anders de verzekering betalen en nog iemand anders een voertuig inschrijven... ik zie het probleem niet.
DIV schrijft in wie er op het roze formulier staat, zonder naar factuur of betaling te vragen.
Als ik zo naga denk ik dat geen enkele van onze privé wagens dezelfde persoon als inschrijving betaler en verzekeringsnemer hebben...
Zolang er tussen deze personen geen problemen zijn is het ook geen probleem voor de inschrijving.
Begrijp ik en dat kan ik best aannemen maar heeft U bij aankoop genoten van een recyclagepremie? Om daarvan te kunnen genieten zijn er voorwaarden zoals U zeker zult weten . Bijkomende moeilijkheid kan zijn dat dochter en ik verschillende verzekeringsmaatschappijen hebben ? Nu zal het denkelijk wel kunnen dat bij de nieuwe auto mijn dochter de auto laat inschrijven op haar naam via mijn verzekeringsmakelaar maar mezelf als verzekeringsnemer en als bestuurder . Ik vervang dan mijn huidig voertuig door het nieuwe . Op mijn oude loopt trouwens nog een omniumverzekering dus veel duurder zal het niet worden op dat gebied vermits de wagens vergelijkbaar zijn.