Betreft een nieuw abonnement Internet + TV hetwelke ik op 05/01/2012 online heb afgesloten bij één der grote operatoren.
Bij het afsluiten van het abonnement kon ik voor 1€ een Wii aankopen indien ik aan bepaalde voorwaarden voldeed, dewelke u onderaan kan lezen.
Ik sloot op 05/01/2012 een abonnement af voor NaamOperator Comfort Internet + NaamOperator Tv. Op diezelfde dag heb ik mij ingeschreven op de vermelde website en kreeg ik hiervan bevestiging. Op 27/01/2012 heeft de installatie plaatsgevonden.
Ik heb even geduld gehad gezien er een termijn van 1 maand na de installatie werd vermeld. Intussen zijn we 2,5 maand verder en nog steeds niks. Contact via de telefonische helpdesk levert niks op, want daar weten ze van niks. Op mails wordt ook al niet meer gereageerd. Ik heb op 05/04/2012 een mail gestuurd waarin ik hen wijs op de bindende kracht van hun Algemene Voorwaarden en de afgesloten overeenkomst en de niet-naleving ervan. Ik heb hen een termijn van 7 werkdagen gegeven om de Wii te leveren conform de overeenkomst.
Uiteraard ben ik een pessimist (niet zo'n goede ervaringen met dergelijke bedrijven in het verleden) en maak ik mij al klaar om een stap verder te gaan.
En dan nu mijn vraag: indien het antwoord uitblijft of niet bevredigend is, wat zijn de stappen die ik kan ondernemen en hoe om alsnog te zorgen dat ze de overeenkomst naleven?
Ps: actie is voor de eerste 2000 klanten. Uitputting voorraad lijkt mij sterk gezien ik dag 3 van de actie ben ingeschreven en ik intussen na wat gegoogel er achter ben dat sommigen die na mij hebben ingetekend en installatie ook na mij heeft plaatsgevonden, reeds een Wii hebben ontvangen.
Algemene voorwaarden
Actie geldig van 03/01/2012 tot en met 31/01/2012. Deze actie is alleen geldig voor de klanten die op de website http://www.websitevanoperator.be hebben besteld. Aanbieding beperkt tot de eerste 2.000 klanten.
Ontvang een Wii Party Pack voor €1 voor elk nieuw abonnement van minstens 12 maanden op NaamOperator Internet Comfort, Favorite of Intense en NaamOperator tv. Om te kunnen genieten van deze actie, moet u zich inschrijven op deze website. Dit kunt u tot maximaal 1 maand na aankoop van NaamOperator Internet en NaamOperator TV. U ontvangt binnen maximaal 30 dagen na de installatie van NaamOperator tv en Internet uw Wii Party Pack. De geldigheid van deze actie is afhankelijk van de beschikbaarheid van NaamOperator tv in uw zone.
Aanbieding niet cumuleerbaar met andere promoties, behalve met de promotie 'gratis installatie en activering'. Aanbieding niet geldig voor klanten die een Pack nemen met een gsmabonnement Generation MTV of Generation XL. Aanbieding niet compatibel met een pack ‘Internet + Mobile Internet + Tablet’. Maximumtermijn van dertig dagen tussen de intekening op NaamOperator Internet en NaamOperator TV en de inschrijving op de website.