opgelicht door ex via online banking

Kitty81
Topic Starter

opgelicht door ex via online banking

#1 , 04 apr 2012 05:44

Mijn ex-vriend heeft gedurende onze relatie systematisch geldtransacties uitgevoerd in mijn naam, via mijn online rekeningen. Is er een manier waarop ik dit geld kan terugvorderen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
octopus

#2 , 04 apr 2012 07:54

hoe kan je nu gaan bewijzen dat het niet u was maar uw vriend die via online banking handelde?

Veebee

#3 , 04 apr 2012 08:18

Was het een persoonlijke rekening van jou? Hoe kwam uw ex aan uw inlogcode? Zijn die overschrijvingen gebeurd naar zijn rekening?

Reclame

The Departed

#4 , 04 apr 2012 08:43

Hoe kom dat hij uw rekeningnummer + paswoord + gebruikersnaam had.

Onlinebankieren is sterk beveiligd, hij moet dus vrije toegang gehad hebben tot uw persoonlijke codes.

Het is niet slim van u, maar buiten dat is het natuurlijk wel strafbaar: misbruik van vertrouwen. Maar het wordt haast onmogelijk te bewijzen.
Dit is maar mijn onprofessionele mening, louter een poging om mensen te helpen -> zie http://www.juridischforum.be/forum/view ... =1&t=20561. Indien u 100% zeker wil zijn dient u een raadsman/raadsvrouw te raadplegen.

Terug naar “Bank & Beurs”