Nu de woning is dus leeg, de sleutel is afgegoven

Maandag hebben we een afspraak op de bank voor mijn waarborg, normaal gesproken zou ik deze terugkrijgen.
Nu hij heeft geprobeert om vanalles aan te kaarten om mijn waarborg maar niet te hoeven teruggeven, maar ik ben slim geweest

Heb de sociaal assistente van het ocmw meegenomen die wist toch net dat ietsje meer dan ik.
Eerst kwam hij dus af dat ik huisdieren had terwijl in het contract stond dat dit niet mocht, zegt die van het ocmw hierop dat dit een recht is van iedere huurder of het dan wel of niet in het contract staat ( wist ik dus ook niet)
Toen kwam hij af dat het tapijt eruit was gehaald in de living en toen moest ik even lachen, die van het ocmw vraagt hem kan je bewijzen dat hier tapijt lag, zegt hij doodleuk ja ik heb een plaatsbeschrijving gemaakt, a zegt ze en waar is die dan want ik heb die nooit gezien als huurder.
Ja zegt hij die ligt bij mij binnen. Dus ik zeg tegen die van het ocmw jama ik heb nooit geen plaatsbeschrijving gezien of getekend, a nee reageert de verhuurder, ik maak die op voor mezelf en teken die. ja hallo niet geldig dus hahaha
Gans de woning heeft hij gecontroleerd om toch maar iets te kunnen vinden maar hij kon geen opmerkingen geven

dus hij heeft me beloofd om mijn waarborg terug te geven, nu als hij maandag weer begint van zus of zo dan zeg ik doodsimpel als jij je niet aan je woord houdt teken ik niet, Ik geen waarborg hij ook niet :p
Dus probleem is opgelost

:-):-)
bedankt allemaal om me te helpen met jullie advies