Heb ik iets over het hoofd gezien? Armehuurder heeft in zijn/haar contract een begindatum van 1 juli 2011, en een einddatum van 30 juni 2014. Dus een huurcontract met een vaste termijn, dat niet eenzijdig voortijdig kan opgezegd worden.De aangetekende opzegbrief moet dan in ieder geval uiterlijk morgen, vrijdag, in uw bezit zijn. Hopelijk werkt de post hier wat trager (zoals gewoonlijk) , en is dit weer een maand gewonnen.
Nu kan ik niet meer volgen.§ 6. (In afwijking van § 1 kan de huurovereenkomst schriftelijk worden gesloten voor een duur die korter is dan of gelijk aan drie jaar.
Die huurovereenkomst is niet onderworpen aan de bepalingen van de §§ 2 tot 5.
Zij kan slechts eenmaal, enkel schriftelijk en onder dezelfde voorwaarden, worden verlengd zonder dat de totale duur van de huur langer dan drie jaar mag zijn.
Zij wordt beëindigd mits een van de partijen ten minste drie maanden voor het verstrijken van de in de overeenkomst bepaalde duur een opzegging betekent.
Dus alleen aan einde overeengekomen huur periode mag opgezegd worden
Tussentijdse opzegging ook indien overeengekomen werkt niet ,huurder kan nietigheid/ongeldigheid opzeg
inroepen
§ 6 is dwingend recht
Kan donderdag pas gaan maar heb nu wel de brief ontvangen. Reden van opzeg: omdat dit mogelijk is volgens het contract. Staat er zo in.Ik denk dat je goede zin hebt als je bijDus helaas pech voor mij.
Toch bedankt allemaal
woonbond geweest bent
Als het peertje oplicht, is het zeker niet in orde Mava, de dif. zou moeten afslaan ja.Je kan testen of er een aarding is met een goedkope tester uit de doe het zelver. Steek één pin in een gaatje van het stopkontakt en hou de andere pin tegen de aardingspin van het stopkontakt. Probeer zo de 2 gaatjes. Bij minstens één poging moet het lampje oplichten.