Kun je zelf verkopen met een zeer klein beetje hulp van notaris.
een goed site (mag ik dit schrijven vandenbos?)
http://www.livios.be" onclick="window.open(this.href);return false;. Hoe en met wie je woning of grond verkopen? Na dit gelezen te hebben wist ik "wie ik niet zou kiezen" en hoe en wat te doen.
Ik heb het zelf gedaan, EPC attest (een overaanbod aan EPC-keurders te vinden op het internet voor 150 euro, keuring elektriciteit zie op het internet een 100 euro vb BTv-keuring , bodemattest 32 euro documenten via internet zelf opgevraagd en opgestuurd ze hebben een eigen site, maar voor stedenbouwkundig attest heb ik via mijn notaris opgevraagd en alle verplichte documenten waren binnen de 3 weken in orde. Een beëdigde schatter laten komen (deze werkte ook voor de rechtbank), geen immo-schatter nemen, dat is voor eigen winkel. Mijn compromis één pagina laten lezen voor nazicht aan notaris. Op een van de zoveel gratis internet sites om je huis te koop te zetten en op één dag verkocht + de notaris moet toch altijd de akte opstellen en had mijn dossier al gemaakt, waarom nog een tussenpersoon kiezen waar je maanden aan vastzit met contract , regeltjes, boetes en zware kosten, je zet je eigen hiermee vast + zeer duur het kost u een kleine wagen. Door dit zelf te doen met een zeer klein beetje hulp van notaris heeft dit mij maximum 500 euro gekost.