Deurwaarder vraagje..

WindowsXP
Topic Starter

Deurwaarder vraagje..

#1 , 19 mar 2012 16:59

Als de zoon die nog bij de vader woont problemen krijgt met de deurwaarders.. en die dreigen voor langs te komen.. hebben die deurwaarders dan recht om de auto van de vader(die op de vaders naam staat) en de auto van de andere broer(die op naam van de andere broer staat)in beslag te nemen??????

eylis

#2 , 19 mar 2012 17:16

als de auto's op de straat geparkeerd staan, kan de deurwaarder die toch niet in beslag nemen? loopt een deurwaarder de hele straat af om de auto's te bekijken?
Ze kennen de nummerplaten toch niet?

WindowsXP
Topic Starter

#3 , 19 mar 2012 18:03

ze staan niet op de straat.. ze staan op een ruime in/oprit van de huis met grote tuin..

Btw: ik denk echt wel dat ze weten welke nr platen er op die adres staan ingeschreven.. ben er niet zeker van maar denk van wel hoor.. anders kan iedereen beginnen met auto's te verstoppen..

Reclame

Braafmens

#4 , 19 mar 2012 18:06

Er is mij onlangs gezegd geweest dat het voldoende is dat ze weten dat je een auto hebt. Die is dan automatich in beslag genomen. Ik vermoed dat je die dan achteraf moet binnenbrengen.

Zeker ben ik er niet van. De informatie die je kan verkrijgen is veelal fragmentarisch.

JPV
Juridisch actief: Ja

#5 , 19 mar 2012 19:48

gesloten op vraag OP

WindowsXP
Topic Starter

#6 , 20 mar 2012 01:07

gesloten??? zo hard gesloten is het toch ook weer niet hoor.. :)

JPV
Juridisch actief: Ja

#7 , 20 mar 2012 06:38

sorry, sleutel op de deur laten zitten.

Terug naar “Praat café”