aankoop robot stofzuiger

siesken
Topic Starter

aankoop robot stofzuiger

#1 , 18 mar 2012 11:24

Op 3 januari 2012 koop ik mij een robot stofzuiger in een grote zaak.
Ik krijg een cashback van 75€.
Tot op heden nog niets ontvangen.
ik heb ze al gemaild en wordt van het kastje naar de muur gezonden.
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Groeten

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD

#2 , 18 mar 2012 12:32

Word een cashback normaal niet aan de kassa afgerekend. Er zijn wel andere soorten geef ik toe. Kan je je niet tot die grote zaak wenden en hun mening vragen ? Het probleem van de cashback door een bon of zo op te sturen is natuurlijk dat de fa. kan zeggen dat ze nooit iets ontvangen heeft.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

siesken
Topic Starter

#3 , 18 mar 2012 12:35

De cashback is geregeld met de firma van het produkt.
Het is de èèrste keer dat ik een probleem heb met die firma.

Reclame

Lightning

#4 , 18 mar 2012 12:40

Doorgaans wordt dit soort cashback acties georganiseerd door de fabrikant en afgehandeld door een derde partij. De winkel waar het product verkocht werd heeft er dan sowieso niets mee te maken.
Trouwens is een afhandelingstijd van een maand of 3 niet ongebruikelijk. Afhankelijk van de duur van de actie is het soms zelfs zo dat men eerst de einddatum voor het indienen van de aanvragen afwacht om ze dan in batch te kunnen verwerken.

siesken
Topic Starter

#5 , 18 mar 2012 13:51

De eind datum was 29 februari

mava105
Juridisch actief: Nee

#6 , 18 mar 2012 19:44

Dan kan het gemakkelijk half maart zijn eer alle bonnen terug binnen zijn en de firma kan beginnen aan de uitbetaling. Nog even geduld dus.

JohnD

#7 , 19 mar 2012 00:37

Dan kan het gemakkelijk half maart zijn eer alle bonnen terug binnen zijn en de firma kan beginnen aan de uitbetaling. Nog even geduld dus.
Ik heb mijn twijfels gezien de TS van het kastje naar de muur gestuurd word, terwijl de fa. toch gewoon kon zeggen dat ze nog moest wachten tot de actie over was. Ik kan me zelfs niet voorstellen dat ze daar geen standaard antwoord mail voor bezigen
ik heb ze al gemaild en wordt van het kastje naar de muur gezonden.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Turaki

#8 , 19 mar 2012 06:43

Normale cashback operatie kan enkele maanden duren voor men zijn geld ziet. Als je de moeite neemt om de kleine lettertjes eens te lezen, weet je dit vaak op voorhand. Indien je deze nog hebt liggen, lees deze eens na, waarschijnlijk zal dit wel vermeld zijn.

Gebruiker21

#9 , 20 mar 2012 09:37

Ook ooit gebruik gemaakt van zo'n cashback actie bij aankoop van een gemotoriseerde groentensnijder / rasper. We moeten enkel een kopie van de factuur + serienummer + rekeningnummer van het toestel doorsturen naar de producent. Heeft wel een maand geduurd voor het geld op onze rekening stond, maar we hebben er zelf niet moeten "achterzitten".
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

mava105

#10 , 20 mar 2012 11:04

Bij akties in sommige grootwarenhuizen, waarbij een bepaald produkt voor 100 % wordt terugbetaald, kan het soms tot 3 maanden duren voor het geld op uw rekening staat.

Terug naar “Consumenten Koop”