voorbeeld ingebrekestelling

jozefa
Topic Starter

voorbeeld ingebrekestelling

#1 , 12 mar 2012 20:54

kan er mij iemand een voorbeeld geven van een ingebrekestelling wegens het niet betalen van handelshuur en borg heb reeds veel geld betaald aan advokaat voor zelfde pand en wou dit zelf aangetekend sturen

vinden jullie dat verantwoord of is het toch beter langs advokaat

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 13 mar 2012 00:20

Indien u reeds een advocaat in de arm hebt is het beter via hem te werken om de eenvoudige reden dat bij het slecht behandelen van het dossier hij later niet kan aanhalen dat u hem heeft gesaboteerd in zijn opdracht.

jozefa
Topic Starter

#3 , 13 mar 2012 10:51

ik heb een advokaat voor vorige huurder

dit is een nieuwe huurder en het begint al heel slecht

ik zou graag eerst zelf ingebrekestelling opsturen kan er iemand mij een voorbeeld van dit document geven

bedankt

Reclame

jozefa
Topic Starter

#4 , 13 mar 2012 19:12

bij vastgoed recht heb ik geen voorbeeld van ingebrekestelling handelshuur gevonden

wie kan mij helpen?

Vandebos

#5 , 14 mar 2012 12:13

stad, datum.

adres huurder

adres verhuurder

geachte,

Heden heb ik dienen vast te stellen dat voor de huur van het pand gelegen te xxx,xxx nog steeds de waarborg en de huurgelden voor de periode van .... tot .... niet zijn geregulariseerd. Bij deze wens ik u dan ook te verzoeken zowel de waarborg als de achterstallige huur binnen de 14 kalenderdagen na kennisname van dit schrijven, overeenkomstig de bepalingen in de wetgeving op communicatiemedia, alsnog recht te zetten. Bij gebrek aan het in orde brengen van deze beide achterstallen binnen het gestelde tijdsbestek geldt dit schrijven als enige en definitieve ingebrekestelling en zal ik me verplicht zien op uw kosten middels het vredegerecht een verbreking van het contract ten uwe laste en de inning van de achterstallen bij vonnis te bekomen.

Enkel voor de goede orde en om kennisname te garanderen wordt dit schrijven u zowel per gewone post als aangetekend bezorgd.

Hoogachtend,

ikke.

jozefa
Topic Starter

#6 , 08 apr 2012 17:06

hartelijk dank voor de raad want als leek is de huurmaterie zeer moeilijk te begrijpen

Laatst omhoog gehaald door jozefa op 08 apr 2012 17:06.

Terug naar “Huren”