#12 , 12 mar 2012 15:51
Ik ben nog niet zolang getrouwd, vandaar de verwarring. Mijn excuses. :$
Ik heb de neiging om mijn echtgenote nog mijn vriendin te noemen... kan verwarrend zijn.
Dus om het even recht te zetten, ik ben recentelijk getrouwd. Mijn vrouw, heeft al sinds jaar & dag een kinderwens en is de laatste maanden nogal opdringerig op dat vlak geworden.
Er is altijd al sprake geweest van kinderen, alleen wil ik nog wat wachten. Ik zit in een financieel wat moeilijkere periode, vandaar... Maar mijn vrouw zou heel graag tegen einde dit jaar zwanger zijn. Blijkbaar voelt ze zich anders te oud... iets typisch vrouwelijks misschien?
Afgelopen week sprak ze mij van pillen die ze bij de dokter was gaan halen, en die haar zouden helpen om sneller zwanger te geraken. Vandaar mijn vraag..
Ik neem de laatste tijd wel mijn voorzorgen, maar krijg daar nogal wat opmerkingen over... Eerst jaren zonder condoom, en dan nu met condoom... U begrijpt...
Er zijn vanwege de huidige situatie (de financiele en haar kindplannen) erge spanningen in het huwelijk gekropen, ook zijn het er dit weekend harde woorden gevallen... Daarom dat ik me dit afvroeg.
Ik zou liever wachten tot alles gekalmeerd is en de plooien weer gladgestreken zijn, maar zij wil echt voor het einde van het jaar zwanger geraken. Met alles wat er nu gaand e is vrees ik een beetje voor ons huwelijk.
Ik klink waarschijnlijk wat verward, maar zo voel ik me momenteel ook... waarvoor mijn excuses