Ongedierte in pand

Paurths
Topic Starter

Re: Ongedierte in pand

#61 , 10 mar 2012 14:15

Ik heb hier het beste idee hoe je dat oplost en de eigenares de stuipen (vlooien) op het lijf jaagt. Je doet zo'n 200 vlooien in een brief en stuurt hem aangetekend op of beter steekt hem in de bus. Zien wie er het laatst lacht als ze die brief opendoet.
'k Zal er een briefje bijsteken, 'Gelieve uw huisdieren in uw eigen huis te houden! In mijn contract staat "Geen huisdieren toegelaten"' :twisted:

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#62 , 10 mar 2012 15:44

Misschien kan je in bijberoep, en om de kosten een beetje te dekken, een vlooiencircus opstarten. :lol: :lol: :lol:

Paurths
Topic Starter

#63 , 10 mar 2012 18:32

Ben vanaf gisteren terug in mijn huis.
5 Minuten binnen, paf, een beet in mijn kuit.

Gisterenavond was het relatief rustig.

Vandaag sta ik in Delhaize, een uurtje geleden ongeveer, had vers gewassen kleren aan. Die hebben misschien 10 minuten in huis gelegen.
En ik werd gebeten juist boven mijn pols, 4 maal, in mijn gillet.

Om gek van te worden!!!

Reclame

Franciscus

#64 , 10 mar 2012 18:44

Rubberen laarzen dragen?

Paurths
Topic Starter

#65 , 10 mar 2012 20:19

Rubberen laarzen dragen?
Ze kunnen tot 60 cm hoog springen. Sommigen zelfs tot 1 meter.

JohnD

#66 , 11 mar 2012 01:51

Eerlijk gezegd als ik dat zo hoor hier in deze thread had ik persoonlijk (en ik raad dan ook niemand aan dit voorbeeld te volgen tenzij hij goed beseft wat hij doet) al naar middelen gegrepen die in dit juridisch forum niet mogen gezegd laat staan besproken worden. Je kan het nog zo gek niet bedenken. Maar dat hangt nu eenmaal van persoon tot persoon af. VDB (Vandenboynants) zei het nog: trop c'est trop.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Paurths
Topic Starter

#67 , 11 mar 2012 04:09

Eerlijk gezegd als ik dat zo hoor hier in deze thread had ik persoonlijk (en ik raad dan ook niemand aan dit voorbeeld te volgen tenzij hij goed beseft wat hij doet) al naar middelen gegrepen die in dit juridisch forum niet mogen gezegd laat staan besproken worden. Je kan het nog zo gek niet bedenken. Maar dat hangt nu eenmaal van persoon tot persoon af. VDB (Vandenboynants) zei het nog: trop c'est trop.
ok, en welke middelen bedoel je dan?

mava105

#68 , 11 mar 2012 09:57

[ok, en welke middelen bedoel je dan?
Misschien verhuurster ontvoeren en 24 uur opsluiten in de kelder die jij van haar huurt. :mrgreen: en dan zien wie er het hoogst springt zij of de vlooien. Dit is natuurlijk maar vaag ideetje van me.

JohnD

#69 , 11 mar 2012 10:59

ok, en welke middelen bedoel je dan?
Wel ja, dat is het nu juist waar er in dit of geen enkel forum kan over gesproken worden. We zijn toch beschaafde mensen ? Maar er zijn voor elke mens toch grenzen ? Hier schijnt in elk geval voor jou niets te helpen en zal je nooit volledig een wettige compensatie voor al de je aangedane miserie kunnen bekomen.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Fore

#70 , 11 mar 2012 11:17

Ingeval van twijfel kan je best wat 'lijkjes' veilig bewaren, bv ze tussen doorschijnende tape plakken.
dan kunnen ze nog vergaan, best is ze bewaren in alcohol (wodka ofzo). best is pure alcohol, maar als je potje niet goed afsluit, moet je er op letten dat de alcohol niet vervliegt.
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

artemis

#71 , 11 mar 2012 11:31

Ingeval van twijfel kan je best wat 'lijkjes' veilig bewaren, bv ze tussen doorschijnende tape plakken.
dan kunnen ze nog vergaan, best is ze bewaren in alcohol (wodka ofzo). best is pure alcohol, maar als je potje niet goed afsluit, moet je er op letten dat de alcohol niet vervliegt.
Wat bedoel je met 'vergaan' Fore? Ik heb de tape al meermaals gebruikt om mensen van de aanwezigheid van vlooien te overtuigen. Ze raken er echt niet uit zelfs al leven ze nog, je kan ze dan indien gewenst makkelijk met een hamer doodkloppen en je kan ze op die manier ook makkelijk onder de loep leggen om ze beter te bekijken.
Verder zie ik weinig redenen om ze daarna nog meerdere jaren te bewaren. Jij wel?

Fore

#72 , 11 mar 2012 12:05

vergaan, ontbinden.

nuja, als het voor slechts een paar dagen is, zal plakband ook wel lukken :)
maar ook in plakband kunnen vlooien beschimmelen.
Verder zie ik weinig redenen om ze daarna nog meerdere jaren te bewaren. Jij wel?
aandenken?
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Mariette

#73 , 11 mar 2012 13:10

Ik weet niet of zo'n aandenken is aangewezen. Mijn dochter heeft de plaag overleefd, maar het woord VLO doet haar nog opspringen... we zijn tien jaar later.

JohnD

#74 , 11 mar 2012 13:25

Mijn dochter heeft de plaag overleefd, maar het woord VLO doet haar nog opspringen... we zijn tien jaar later.
Opspringen ? Is dat niet iets wat normaal enkel de vlooien doen ? :mrgreen:

artemis

#75 , 11 mar 2012 14:09

vergaan, ontbinden.

nuja, als het voor slechts een paar dagen is, zal plakband ook wel lukken :)
maar ook in plakband kunnen vlooien beschimmelen.
Kweet zo niet.
Een jaar of 5 geleden was ik tijdens een zomerse wandeling in een bosrijk gebied gaan plassen tussen het hoge gras. Daags nadien ontdekte ik 2 teken op mijn billen, zo klein dat ik eerst dacht dat het pluisjes waren. Ik plakte ze tussen tape om zeker te zijn en ja hoor het waren teken.
Ik heb ze nog en ze zien er nog precies hetzelfde uit.

Terug naar “Huren”