Krijg ik nu enkele dagen later terug een brief dat mijn hyptheek er niet af was gehaald dat er wel 54,83 kon afgehaald worden maar dat er nog 786,99euro open stond. Ik had zoiets van wtf, dit klopt niet. Wat blijkt die pummels hebben 54,83euro!!! aangerekend aan verwijlinteresten. Nu komt het mooie, bij bellen moet er voor de 10de op die rekening 54,83 bijgeschreven worden of ze halen de hypotheek er niet vanaf en dan komt er nog eens 54,83euro bij. Staat zo in het contract volgens hun, het zal mij eerlijk gezegt geen reet interesseren wat daar instaat maar ik val dus nog liever steendood dan dat ik op zo'n mafiapraktijken inga. Als ik pertinent een slechte betaler zou zijn dat men dan een iets of wat redelijke kost aanrekend, ok. Maar iedere keer word het dus stipt op tijd betaald en dan zo'n absurd bedrag. Nee, nooit betaal ik dit. Ze zijn de schuld van deze hele crisis, krijgen miljarden belastingsgeld en dan gaan ze mij ook nog eens bedreigen om mij nog wat extra geld te pikken. Val nog liever dood!
Sorry, als het wat onsamenhangend overkomt, in blinde fury getypt, maar hoop dat dit duidelijk genoeg is.

Wat kan de bank eigenlijk doen als ik die kost gewoon niet betaal? Van mij mogen ze er fictieve cijfertjes in hun systeem bij blijven plakken, het is toch al allemaal fictief. Maar ik betaal ook enkel de fictieve cijfertjes die ik hun verschuldigt ben. Sparen doe ik al lang niet meer bij deze mafia, lang leve goud en bitcoins, enige waar ik met hun mee vastzit is de hypotheek en gaan ze mij daar mee bestelen.