hulp nodig inzake studietoelagen?(papieren invullen, uitleg,

luszta
Topic Starter

hulp nodig inzake studietoelagen?(papieren invullen, uitleg,

#1 , 29 feb 2012 23:05

Ik ben al 20 jaar werkzaam op deze dienst en durf wel zeggen dat ik er iets van ken!
Ben al een hele avond aan het lezen op het forum en heb me al blauw geërgerd aan sommige antwoorden die hier gegeven zijn. Sommige antwoorden gewoon naast de kwestie!
[gelieve geen privé-gegevens online te zetten / webmaster]
Opgelet: de aanvragen voor schooljaar 2011-2012 moeten uiterlijk tegen 31 MEI 2012 binnen zijn!!!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
luszta
Topic Starter

#2 , 29 feb 2012 23:10

Geen schroom hé mensen, ik weet dat er genoeg burgers zitten te worstelen met deze materie. Jullie krijgen van mij GRATIS hulp en informatie.
Je zal wel tot 's avonds geduld moeten oefenen vooraleer ik je een antwoordje kan sturen.

JPV
Juridisch actief: Ja

#3 , 01 mar 2012 11:10

Even nitpicken: 't is 1 juni 2012, niet 31 mei. Zie pagina 1 op het aanvraagformulier: http://ond.vlaanderen.be/studietoelagen ... 1-2012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

luszta
Topic Starter

#4 , 01 mar 2012 14:07

Ik zeg bewust 31 mei tegen de mensen! Als je zegt dat de papieren op 1 juni 2012 moeten binnen zijn (als je het via de post doet telt de poststempel, dus afgestempeld op 1 juni 2012 = OK) horen en onthouden de mensen alleen "juni" en zijn ze gegarandeerd te laat met indienen. Digitale aanvragen worden aanvaard tot en met 1 juni 2012 00u.

De aanvragen van het schooljaar 2012-2013 kunnen vanaf 1 augustus 2012 ingediend worden.

Terug naar “Andere”