wat nu ?

patjebrussel

Re: wat nu ?

#16 , 28 feb 2012 15:11

Heb gisteren een lening afgesloten, vaste rente aan 3.65 % of zoiets,... brengt me meer op dan mijn geld op te potten. Mijn ganse spaarboek is leeg, de rest geleend aan een bedrag dat ik maandelijks niet zal voelen. Goedkoper dan huren dus, intussen verbouwen, een mooie investering lijkt me.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sleper
Topic Starter

#17 , 28 feb 2012 18:01

3,65 of zoiets ? Mag ik weten bij welke instelling of mag dat niet vernoemd worden ?

duma

#18 , 28 feb 2012 20:02

erfrecht en schenkingen?

Reclame

patjebrussel

#19 , 28 feb 2012 20:25

3,65 of zoiets ? Mag ik weten bij welke instelling of mag dat niet vernoemd worden ?
Speelt toch geen rol ?
http://www.immotheker.be/Immotheker3/Si ... Immotheker" onclick="window.open(this.href);return false;

En ze gingen het aanpassen al naargelang de stand van de rente in mijn voordeel.

sleper
Topic Starter

#20 , 05 mar 2012 18:01

koop van nieuwe , nog te bouwen woning is getekend; de tuin geeft uit op een muur ,+- 3meter met daarachter garageboxen . Mag er een tuinhuis of carport tegenaan deze muur opgetrokken worden ?als muur op scheiding staat wordt deze dan gemeenschappelijk?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#21 , 05 mar 2012 18:06

Neen kan niet zomaar. In de akte moet staan dat die muur gemeenschappelijk is EN dat de muur is overgenomen.
Indien blijkt dat de muur niet is overgenomen moet men er afblijven. Dus nog geen nagel inkloppen.

mava105
Juridisch actief: Nee

#22 , 05 mar 2012 19:59

Je mag er wel een tuinhuis of carport tegenaanbouwen, maar NIETS in de muur vastmaken. Uw construktie moet dus volledig zelfstandig staan, en vergeet uw meldingsplicht niet..

sleper
Topic Starter

#23 , 06 mar 2012 06:34

Je mag er wel een tuinhuis of carport tegenaanbouwen, maar NIETS in de muur vastmaken. Uw construktie moet dus volledig zelfstandig staan, en vergeet uw meldingsplicht niet..
Dank U !

Terug naar “Kopen”