afdwingen van verkoop ervaringen?

eva75
Topic Starter

afdwingen van verkoop ervaringen?

#1 , 18 feb 2012 13:15

Wij hebben onze woning verkocht en de akte zou normaal 14maart doorgaan, compromis werd geruime tijd geleden reeds ondertekend.Gisteren laten de kopers aan ons weten dat ze gaan scheiden en ze de koop niet willen laten doorgaan. Aangezien ze al 1 maart in het huis zouden gaan weet ik van onze notaris dat al hun papieren binnen zijn en hun lening goedgekeurd werd weet ik dat er middelen zijn.

Mijn vraag nu; Hoelang zou het duren moesten we een kiezen om een verkoop af te dwingen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
dieke

#2 , 27 feb 2012 12:13

Wij stonden ooit aan de kant van de koper, verkopers kwamen gewoon niet opdagen voor ondertekenen akte. Bij ons heeft een zaak om verkoop af te dwingen, aangespannen voor RB eerste aanleg, zo'n 3 maanden in beslag genomen. In uw geval kan dat echter helemaal anders lopen, aangezien u aan de andere kant van het verhaal staat en sowieso niet alle RB even snel werken/altijd even veel of weinig werk hebben natuurlijk.

Reclame

Terug naar “Kopen”