huurder heeft muren zwart geverfd

Ilenae
Topic Starter

huurder heeft muren zwart geverfd

#1 , 23 feb 2012 12:35

Huurder heeft de muren, de radiatoren en ook de binnendeuren in een extreme kleur zwart geschilderd.

Ik neem aan dat als een huurder, zonder overleg en/of toestemming van de verhuurder, dat de verhuurder kan eisen dat de huurder de woning op het einde van het huurcontract terug in de oorspronkelijke kleur moet hersteld hebben.

Bestaat hier rechtspraak over die terug te vinden is?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Marcel72

#2 , 23 feb 2012 12:42

hahaha, dit is wel lachen geblazen... Ben je niet zeker van je stuk Els?
Heb hiervoor dezelfde vraag gesteld en blijkbaar kan ik niet worden vrijgesteld van betaling.
U kan dus gerust op beide oortjes slapen, ik moet jullie betalen!!!

Heb wederom een wijze les geleerd, bij schilderwerken heb je steeds toestemming nodig van de verhuurder. Wist ik niet?

Groetjes,

Dieter.

Vandebos

#3 , 23 feb 2012 12:48

Iedereen begint meer en meer de weg naar dit forum te vinden :)

Zoals uw huurder vermeldt, u staat in uw recht.

Reclame

Marcel72

#4 , 23 feb 2012 12:54

ja, dit is echt wel straf!!!! hahahaha

Zoek wel nog een sponsor om mijn schade te betalen!!!

Misschien een BBQ organiseren in uw moeder haar tuin Els, opbrengst voor een goed doel!!
Heb een grote en gulle familie, kunnen misschien dan met zen allen de muren terug wit verven?
Je kan beter lachen met de situatie...

Vandebos

#5 , 23 feb 2012 13:01

Als jullie onderling kunnen afspreken om het zwart terug wit te krijgen bespaart dat iedereen tijd en geld...

bosprocureur

#6 , 23 feb 2012 13:07

[quote="Marcel72"]ja, dit is echt wel straf!!!! hahahaha

Zoek wel nog een sponsor om mijn schade te betalen!!!

quote]

Ik heb de indruk dat de sfeer tussen eigenaar en huurder nog OK is. Misschien mag je ze wel zelf in 't wit schilderen? Zelf doen kost immers nog minder dan in 't zwart.:lol:

Marcel72

#7 , 23 feb 2012 13:08

Ik sta nog open voor oplossingen maar de tegenpartij wil niet... al een gerechtelijke procedure opgestart!
Zoeken naar een consensus is blijkbaar ver zoek, centen zijn belangrijker dan menselijke oplossingen... ze hebben nochtans christelijke waarden...

Marcel72

#8 , 23 feb 2012 13:10

hahahha, dat is waar! Kan er zelf niets meer aan veranderen...

Ze reageert hier toch ook niet meer?

Terug naar “Huren”