lange duurtijd levertermijn

prex
Topic Starter

lange duurtijd levertermijn

#1 , 22 feb 2012 18:45

Beste

de eerste week van januari heb ik een wasmachine, droogkast en diepvriezer gekocht.
Vorige week hebben ze eindelijk de wasmachine en droogkast geleverd. De diepvriezer blijft echter achterwege en voorlopig heb ik ook nog geen indicatie gekregen (wel gevraagd) wanneer deze geleverd kan worden. Aangezien we nu al bijna 2 maanden verder zijn, vroeg ik me af of er geen wettelijke levertermijnen bestaan.
Want 2 maanden voor een diepvriezer lijkt mij nogal lang.
Indien iemand hier wat meer over weet, dan hoor ik het graag.

mvg,
Laatst gewijzigd door prex op 24 feb 2012 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fore

#2 , 22 feb 2012 18:48

staat er iets in de aankoopbon kwa levertijden?
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

mava105
Juridisch actief: Nee

#3 , 22 feb 2012 20:07

Geen namen noemen aub.
Bij die firma kan men u al in de winkel zeggen op welke dag en ongeveer rond wel tijdstip de toestellen geleverd zullen worden als ze in stock zijn.
Mogelijks heb jij toestellen gekocht die niet in stock waren, en dan hangen zijn ook af van de leveringen van hun leverancier. Je kan die gegevens ook terugvinden via hun site op internet.
Mogelijks stak uw diepvriezer in één van de containers op een schip dat door de staking in de haven van Antwerpen, is uitgeweken naar Rotterdam (met dank aan een grote vakbond) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Reclame

prex
Topic Starter

#4 , 24 feb 2012 22:24

Ik heb eens op de bestelbon gekeken en daar staat geen levertermijn op, enkel "Te leveren, zodra in voorraad"
Echter de diepvriezer die nu al zo lang op zich laat wachten was een soldenartikel, moet dit dan niet sowieso in voorraad zijn?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 24 feb 2012 22:50

Solden? uitverkoop?

Terug naar “Consumenten Koop”