Ik heb vorig jaar van 16/09/2010 tot 15/09/2011 een studio gehuurt in leuven.
Ik heb verschillende problemen ondervonden tijdens mijn verblijf in die studio waaronder vocht aan de muren op verschillende plaatsen in de studio.
Ik heb mijn huurbazen hiervoor gecontacteerd en hier is nooit een reactie op gekomen dus ben ik er mee blijven zitten en bij mijn vertrek is er een schilder langs gekomen die er gewoon heeft overgeschildert.
Toen ik dan op de afgesproken data de sleutels kwam inleveren werd me verteld dat ik 575euro moest betalen voor nieuwe (vuurvaste) gordijnen te plaatsen in de sturdio.
Het is inderdaad zo dat deze tijdens mijn verblijf waren beschadigd geraakt en ik heb dan ook zelf telefonisch contact met hen opgenemen.
Ik kreeg toen een secretaresse aan de lijn waar ik aan vroeg of het goed was dat ikzelf nieuwe gordijnen ging halen hierop werd me gezegd dat dit okey was.
Maar er werd me nooit gezegd dat deze vuurvast moesten zijn.
Ook heb ik geen bewijs dat de gordijnen die er hingen wel vuurvast waren vermist er geen plaatsbeschrijving bestaat van deze studio.
Ik heb toen nog eens mijn huurcontract doorgenomen en heb ondervonden dat er geen plaatsbeschrijving bestond van deze studio....
de gordijnen die ik zelf heb aangekocht hebben ze niet aangenomen en hebben mij dan gezegd dat als ik de gordijnen die zij zelf hadden laten maken moest betalen en daarom mijn huurwaarborg niet terug kreeg, ik heb dit geweigerd vermist ik zelf nieuwe gordijnen was gaan halen.
ondertussen is er al veel tijd versteken en heb ik nog steeds mijn huurwaarborg niet terug en weet ik niet hoe ik deze terug kan krijgen...
Kan iemand met helpen?
Kan iemand me zeggen of ik wel of geen echt recht meer heb op mijn waarborg?
Een wanhopige ex huurder