Hieronder volgen wel 8 opeenvolgende reacties van RR.
Dit is fataal voor de leesbaarheid van deze draad.
Men kan evt. direct naar de tussenconclusies gaan
en die vind men bij onderstaande link
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 8177#18177
Prinsesje,
Eerder in deze draad had ik je gesteld en quote mezelf
Quote:
Dit is al de zoveelste poging dat we proberen dit zonder advocaat uit te praten( je ziet, de wil is er wel!),
maar daarna , helaas, zijn de spanningen nog groter of, wat nog meer gebeurd, komen ze op hun stappen terug en ontkennen ze dat die afspraken gemaakt zijn!
Dit is een probleem van groot belang en hoge prioriteit. Ik kan me vergissen dat het op dit moment nog maar een lage prioriteit heeft, maar het wint steeds aan belang... dus ooit het het een hxxx pxxxxxxxxt
Nu in Nederland de 2de kamer de besprekingen voor een nieuw wetsvoorstel wat uitgesteld is, komt er ruimte vrij om deze draad
"herziening Co-ouderschap"?
hier meer aandacht te geven. Verder heb je keurig en goed leesbaar 7 postings achter elkaar gedaan en zal op elke posting antwoorden met telkens een quote (Zelf neem ik vrijheid om eerst 7 reacties te geven. Het antwoord op het probleem van groot belang en hoge prioriteit zal verweven zitten in al wat komen gaat van mij.)
tracht daarna terug in de mate van het mogelijke het bij 1 (of 2) posting te houden, dat maakt deze draad voor anderen m.i. leesbaarder.
Wat Co-ouderschap precies is zal normaliter in
ter sprake gaan komen.
Je kan er alvast uitleggen wat voor jou co-ouderschap betekend, omdat het voor mij op dit moment iets anders betekend dan voor U en dat schept verwarring wat op zijn beurt een oplossing voor de oudste dochter en voor U, in de weg staat. In die uitleg kan je verwijzen naar je draad
de url =
(
gewoon knippen en plakken)
Het was de Kastelse bemiddelaar Myriam Van der Voort die als eerste ons als ouders na hun scheiding (= 2 jaar later) er in slaagde een heel uur de ouders genderneutraal aan te spreken, wat heel belangrijk is!
Bij het gerecht houden ze dat meestal nog geen 5 minuten vol!
Ook nu nog vb. De laatste keer dat ik voor de deur van Procureur Jan Poels op hem zat te wachten bleek dat weer: de procureur spreekt nog altijd in termen van "bezoekrecht". De de (geheime) richtlijnen die nog steeds van kracht zijn zullen m.i. ook nog zo opgesteld zijn. (juridisch niet geldig - bezoekrecht staat al meer dan 10 jaar niet meer in de wet, maar doe er maar iets aan!)
RR