wat als eot niet lukt?

nicolai
Topic Starter

wat als eot niet lukt?

#1 , 30 mei 2007 20:15

heb net het voorbeeld verzoekschrift van mn advocaat ontvangen, die we beiden moeten goedkeuren en terugsturen, waarop dan het origineel per post volgt om te tekenen.... ook al was ex eerst akkoord met de opgestelde punten, toch verwacht ik dat hij het zo zal doen dat een eot onmogelijk word.... wat kan ik dan verder doen om z vlug mogelijk gescheiden te zijn? er is niks te verdelen, geen geld, eigendommen en kids...zijn reeds feitelijk gescheiden sinds 1/1/7

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Contacteer: Website

#2 , 30 mei 2007 20:56

er is niks te verdelen, geen geld, eigendommen en kids...
Dan is de kans reeel dat er ook geen hele grote problemen zullen zijn

Het blijft dus afwachten

RR

nicolai
Topic Starter

#3 , 30 mei 2007 22:08

dat niet maar ik verwacht dat hij die broodnodige handtekening niet wil zetten.... dus bij deze nog eens.... hoe kan ik dan zonder zijn handtekening, dus zonder eot, scheiden? en niet na twee jaar feitelijke scheiding maar zo vlug mogelijk

Reclame

roderidder
Contacteer: Website

#4 , 30 mei 2007 22:28

google eens op "echtscheiding onherstelbare ontwrichting", de EOO zal de vervanger gaan worden van de EOT

Verder staan op onderstaande URL onderaan de pagina o.a. enkele video filmfragmenten welke al heel wat info bevat

http://www.f4j.be/doc/doc07/070330_EOO_ ... hting.html

suc6, want het zal niet het eerste huwelijk zijn dat sneller tot stand is gekomen dan ontbonden

RR

j.demoor

#5 , 01 jun 2007 14:12

?Art.232.Ieder der echtgenoten kan echtscheiding vorderen op grond van feitelijke scheiding van meer dan twee jaar, indien daaruit de duurzame ontwrichting van het huwelijk blijkt...?(Burgerlijk Wetboek).

De wetgever ZOU nog dit jaar die bepaling versoepelen.

Ga volledigheidshalve naar (geconsolideerde wetgeving) onder Belgisch Staatsblad in http://just.fgov.be .Klik in de balk achter ?Juridische aard? op het omgekeerd driehoekje uiterst rechts en zoek daar de nodige WetBOEKEN.

Terug naar “Echtscheiding”