Tegen een orkaan kan je je in België niet verzekeren!
En diegenen die hier commentaar posten op de veiligheidsmaatregelen, zijn volgens mij nog nooit op een festival geweest!
Zeker en vast niet als medewerker.
Ik werk al meer dan 15 jaar op heel veel festivals, van pasen tot en met einde september.
Van mij mogen ze iedereen die dat wil terug betalen maar hoop dan ook dat ze iedereen op een zwarte lijst zetten voor alle festivals.
Wat denk je dat ik nu moet doen?
Ik ben zwaargewond geraakt, draag nog steeds de gevolgen en zal die mijn verdere leven dragen.
Het zogenaamde fonds: dat is een zeer kleine strohalm en betaald zeker en vast niet veel terug.
Ze hebben immers een lijst van wat wel en niet word betaald.
En, .... dat is bitter weinig en ontoereikend om zelfs nog maar de kleinste medische kosten vergoed te krijgen.
als medewerker ben je toch verzekerd? Enfin dat zou toch moeten?
Ik heb ook jaren op allerlei festivals gewerkt en het is mij altijd gezegd dat er een groepsverzekering is, dat ALLE medewerkers met naam en toenaam zijn gekend door de organisatie.
Nu ja, ik blijf erbij, als ik morgen naar een pretpark ga en het begint te onweren, of zelfs maar gewoon keihard te gieten, dan ben ik gewoon mijn geld kwijt hoor. Of ik moet ervoor kiezen in de gietende regen de attracties te bezoeken. Als het geen drama was geworden op PP, maar gewoon heel slecht weer, dan waren er wellicht veel mensen naar huis gegaan en die gaan heus hun centen niet terugvragen.
Ik heb hier een beetje de indruk dat sommige mensen willen profiteren. Er zijn doden gevallen, doden op iets dat een jaarlijks feest moest zijn, wat is dan de waarde van zo'n ticket nog? Ik ben blij dat mijn zoon (medewerker trouwens) heelhuids is thuis geraakt. Denk dat de ouders van de slachtoffers er veel geld zouden voor over hebben als ze hun kinderen daarmee terug kregen. En ik denk niet dat zij de schuld schuiven op de organisatie!