schadevergoeding telenet

jinan
Topic Starter
Berichten: 107

schadevergoeding telenet

#1 , 20 jan 2012 10:27

we hebben een discussie over volgende voorwaarden :

Indien u de overeenkomst opzegt tijdens de minimumcontractduur en voor activering in het geval van Walk & Talk met aankoop van gsm of na activering in het geval van
Walk & Talk zonder aankoop van gsm, rekent Telenet u een opzeggingsvergoeding aan van minimum € 150 en maximum € 450, afhankelijk van de waarde van de gsm.

1.4. Indien u de overeenkomst opzegt tijdens de minimumcontractduur en na activering in het geval van Walk & Talk met aankoop van gsm, rekent Telenet u een
opzeggingsvergoeding aan ten belope van de abonnementskosten voor de nog resterende maanden tot het einde van de minimumduur.

contract loopt 4 februari ten einde, dan is toch alleen maar het abonnementsgeld tot die datum verschuldigd en niet de waarde van de gsm?

ik had hierover contact met een medewerker van TN die idd bevestigde dat er geen kosten verbonden waren bij overstap naar een andere provider voor 4 februari

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jinan
Topic Starter
Berichten: 107

#2 , 20 jan 2012 16:30

Ik sta perplex, weet niemand hier een antwoord op :shock:

snellemichiel
Berichten: 193

#3 , 21 jan 2012 14:11

Enige wat ik hier over kan zeggen, is opletten wanneer je overstapt van een abonnement.
Sinds ze annulatie vergoeding enzo kunnen vragen.
Verder ben ik hier niet helemaal in thuis, maar misschien iemand anders wel.

Reclame

Vandebos
Berichten: 16087

#4 , 21 jan 2012 14:49

Best regelen via http://www.tik.be" onclick="window.open(this.href);return false; , Dat forum is toegespitst op telecommunicatie en al de inherente problemen. Er zijn tevens vaste vertegenwoordigers van alle grote providers aanwezig die op een degelijke wijze werken.
Ik sta perplex, weet niemand hier een antwoord op :shock:
Als u binnen de zes uur een antwoord wenst zijn er andere methodes om deze informatie te bekomen dan een forum dat zuiver met vrijwilligers werkt (en zeker als u de vraag daags voor het aanbreken van het weekend stelt). Dergelijke opmerkingen werken in deze omstandigheden meestal enkel contraproductief voor de oplossing van uw probleem.

Sirius_Legal
Berichten: 120
Contacteer: Website

#5 , 21 jan 2012 19:41

Beste,

Ook via een van onze cliënten Klachtenpunt.be kan u eventueel een oplossing voor dit soort problemen zoeken.

U kan hen contacteren met de groeten van

Sirius Legal
"It's not what you look at that matters, it's what you see" (Henri D. Thoreau)

jinan
Topic Starter
Berichten: 107

#6 , 22 jan 2012 10:35

Dankje wel.

Het was geen verwijt hoor, absoluut niet, maar ik vond het gewoon vreemd dat het zo vaak gelezen was en dat niemand er iets zinnigs over te zeggen had. Ik dacht nl. dat hier toch wel deskundigen zaten over consumentenrecht.

Terug naar “Consumenten Koop”