Hallo,
Ik heb een tijd geleden 2 concerttickets besteld via een Duits online-ticketbedrijf waar ik een paar jaar geleden iets besteld had en een account heb. Blijkbaar stond er in mijn account nog een oud adres vermeld (ben ondertussen verhuisd), wat ik bij de bestelling niet opgemerkt had. Vanmiddag ging ik bij de koeriersdienst langs en daar kreeg ik te horen dat het pakket reeds geruime tijd geleverd is op mijn oud adres en op mijn naam.
Ik heb een bewijs met (weliswaar onduidelijke) handtekening dat iemand op mijn oud adres afgetekend heeft. Op het document staat duidelijk mijn familienaam vermeld. Daarnet een paar keer langs geweest op mijn oud adres maar er was niemand thuis. Volgens de buurman zou er dit weekend ook niemand thuis zijn.
Nu zijn mijn vragen: moet het koeriersbedrijf niet de identiteit verifiëren? Ben ik zelf in fout (en dus mijn geld en tickets kwijt) omdat ik het verkeerde adres ingegeven heb? Wat als die mensen het pakket bvb. reeds bij oud papier gegooid hebben (mogen zij dat, moeten zij dit niet terugsturen)?
alvast bedankt
met vriendelijke groeten
Frederik