Hilarische excuses

tombe
Topic Starter

Hilarische excuses

#1 , 12 jan 2012 20:22

Ik heb als zelfstandige al een aantal excuses de revu zien passeren (genoeg om een moppenboek over te schrijven), maar deze vond ik toch wel erg apart en wou ik even delen:

Man en vrouw besluiten een aannemer werken te laten uitvoeren. Aannemer voert de werken conform de afspraken uit en stuurt de factuur. Nu krijgt aannemer het bericht dat ze niet gaan betalen. Ondertussen gaan de klanten immers scheiden en de werken waren het idee van de vrouw, terwijl de man er nu alleen blijft wonen.Conclusie volgens de klanten: er moet niet betaald worden.

roderidder
Contacteer: Website

#2 , 13 jan 2012 18:35

Dit lijkt voor U het meest hilarische excuses van het afgelopen decenium maar dit is m.i. meer voorkomend denk ik.
Wel is de variant dat hij/zij bereid is 1/2 te betalen als de andere ook 1/2 betaald (goed wetende dat die andere niet bereid is die 1/2 te betalen)

Dan komt dag dat de kat op de koort komt en uitspraak van de rechter bij heeft... en je ook het gehele kostenplaatje kan becijferen.

RR

ganapathi tantra

#3 , 15 jan 2012 10:13

ik maakte volgende mee.
Vrouw verhuist met 2 kinderen naar nieuwe woning.
Heeft opdracht aan ons om ruimtes in te richten voor kinderen. Huis was wat te klein. Tenminste volgens haar normen
Bij het be-eindigen van de opdracht : blabla bla heel erg te vreden maar ......

Ge zult geld moeten vragen aan mijne vent want eigenlijk is dit allemaal voor de opvoeding van de kinderen en dus valt dat eigenlijk onder alimentatie.
en daarbij die zit er goed voor
Haar gevraagd of ze dat allemaal eens op papier wou zetten zodat ik dat in mijn boekhouding kon steken om voor te leggen aan de btw en de belastingen en zo :twisted: :twisted: Als blond zijn echt telt dan is dat het bewijs

Kortelings daarna laten dagvaarden. Ze zal nu wel nadenken vooraleer ze nog eens gaat scheiden :mrgreen: :mrgreen:
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Reclame

Terug naar “Praat café”