#1 , 16 mei 2007 22:12
Na het overlijden van mijn moeder is haar domicili?ringsopdracht van X geschrapt door blokkering van de rekening. Hiervan kreeg ik bericht met vraag om de aangeboden factuur te betalen met een bepaalde gestructureerde mededeling. Ik heb dit onmiddellijk gedaan. Deze gestruct. mededeling week af van die van de oorspronkelijke factuur. Het bedrag is van mijn rekening; ik heb op mijn rekeninguittreksel het bewijs dat het gestort is aan X, maar die blijven dit betwisten. Ik heb al gefaxed, gemailed, copie v/h uittreksel opgestuurd + overlijdensakte, maar zij blijven aanmaningen en herinneringen sturen voor dit bedrag. Nu is er een aangetekekende zending o.n.v. mijn moeder gekomen, maar die krijg ik niet mee op de Post.
Ik ben 100% zeker dat alles betaald is, wat moet ik doen en wat kan X nog doen. Het huis gaat verhuurd worden vanaf 01/06. Kunnen zij de huurder hiermee last bezorgen door gas en elek. af te sluiten en overdracht naar andere leverancier te weigeren? Wat stelt u voor? Het bedrag nog eens betalen en daarna proberen terug te vorderen, maar hoe dan. Ik wil ook niet dat de huurovereenkomst in gevaar komt.