Ik was van plan om voor een verhuis bij een verhuurfirma een bestelwagen te huren.
Ik heb de bestelling via mail geregeld maar had deze naderhand niet meer nodig en ben in de chaos van de verhuis vergeten afbellen.
Nu stuurt deze firma mij alsnog een volledige factuur voor de huur van de bestelwagen zijnde 110 euro.
Echter heeft de verhuur nooit plaatsgevonden en zijn er ook geen documenten ondertekend.
Trouwens werd nergens vermeld dat bij laattijdige annulatie iets diende betaald te worden. dus vraag ik mij wel af of zij een punt hebben.
Ik begrijp echter hun frustratie en ben bereid om bvb 50 euro te betalen maar hier krijg ik geen reactie op, wel dreigen ze met verdere stappen.
50 euro lijkt me een goed voorstel, zeker omdat er 200km inbegrepen zat in de huur en er dus ook geen 200km aan brandstof verbruikt is.
bijkomend probleem, de mail die ik heb gestuurd was via mijn werkadres en de factuur is dan ook toegekomen op mijn werk. Ik heb echter hen daarop wel gemaild dat dit een persoonlijke zaak betreft en de firma waarvoor ik werk hier geen rol in speelt.