Kijk, ik zit dagelijks op het net. Wij handelen voor het werk vaak over verschillende websites. En ik moet zeggen dat ik deze site zeer geloofwaardig vond net als iedereen aan wie ik hem liet zien.
Ik zou zeggen kijk zelf. Alles klopt vrij goed. enkel wanneer je de betalingsgegevens doorgeeft zie je dat je naar een mirror site gestuurd werd.
Ikzelf had een heel heel klein voorgevoel en gebruikte mijn oude Visa kaart (ik heb mijn nieuwe al 4 weken geleden gekregen) De oude was dus niet meer actief en indien dit een echte site zou zijn zou ik direct een mail gekregen hebben dat er een fout gebeurde. Nu kreeg ik enkel de melding de transactie opnieuw uit te voeren. Dan heb ik 3 dagen gewacht en er gebeurde dus niets. Mijn account werd ook niet gebruikt dus hebben ze het geld niet kunnen afhalen. En de gegevens die ze hebben zijn geblokkeerd nu.
Ik stel voor dat jullie zelf eens kijken om zelf te zien hoe goed deze site in elkaar steekt
http://www.abercrombiebruxelles.net" onclick="window.open(this.href);return false; en ondertussen ook gevonden abercrombiebrussel.com en er zijn nog tal van varianten terug te vinden in frankrijk en londen. En dan wat verder zoeken en je ziet dat 3/4 uit China komt...
Hier zou het moeten is eind goed al goed, maar ik wil hier iets tegen doen zodat er niet nog meer echte slachtoffers vallen.