Beste reageerders, alvast dank voor uw scherpe kritiek. Alleen jammer dat er niet gelezen wordt wat er gevraagd wordt. Ik wil langs geen kanten mijn verantwoordelijkheid ontlopen of niet iets niet betalen (maar misschien was ik daar niet duidelijk genoeg in - mijn fout dan). Ik vroeg me dus af of het kledij was of niet. En inderdaad, ik werd (zoals bijna steeds) niet betrokken in de gang van zaken. Enkel toen het financiële ter sprake kwam, was ik plots nodig, net als tijdens het huwelijk...
Natuurlijk is het beter voor het kind om voor al zo een pietluttigheden geen discussies te houden en dergelijke. En ik zou maar al te graag zakelijke gesprekken voeren met ex en tot een vergelijk komen. Maar als je nu weet dat ik vorig jaar tijdens de kerstvakantie op skireis wou gaan met mijn kids en de ex de KIDS-ID's-aanvraag tegenwerkte en ik uiteindelijk de politie heb moeten die kaarten laten ophalen bij haar, dan begrijp je misschien wel waarmee zij zich bezig houdt en hoe "lekker" onze communicatie loopt...
Maar dus alvast dank toch voor de uitleg. Medisch leek me ook logisch, maar een collega deed me dus twijfelen (o.a. wegens de verzekering en zo)
Nu nog wachten op de papieren (of kopies) waarop staat wat de kosten zijn. Hopelijk wil ze nu wel ook een bewijs met hoeveel van terugbetaling CM afgeven want anders moet ik haar op haar woord geloven en dat ligt nogal moeilijk na een hele periode van leugens en bedrog... Maar das weer een andere historie