ja ,maar er was geen CV in het appartement.. gebeurde via een warmwater boiler allemaal.. vandaar dat ik het raar vind
)
Ik dank dat hier een aantal zaken door elkaar geklutst worden. Geen CV? hoe verwarmde jij dan het appartement?
Staan er radiatoren in de verschillende kamers? Indien ja, dan is er Centrale Verwarming.
Dan kan je nog kiezen tussen een gemeenschappelijke verwarmingsketel, die dus de verwarming regelt voor alle appartementen, en dan heb je nog de privatieve ketels, die dus gewoonlijk in de berging van een appartement staan. Gewoonlijk produceren die warm water voor de radiatoren , en ook nog warm water voor keuken en badkamer.
Ik denk dat jij over een dergelijke installatie beschikt. Die installatie moet door u 2 jaarlijks onderhouden worden, want stookolieketels voor dit soort gebruik bestaan niet. Verhuurder kan dus niet afkomen met 1 faktuur voor het onderhoud van 4 toestellen. Heb je al een skontakt opgenomen met de firma die het onderhoud zogenaams zou hebben uitgevoerd? Mogelijks kunnen ze u daar wijzer maken.