Graag iemand die mij hierover wat kan inlichten

Ik denk dat je de situatie een beetje verkeerd inschat. "Klein maar aanzienlijk" staat wat mij betreft niet gelijk aan alles opsouperen. Dit had ik enkel erbij verteld als situatieschets maar heeft verder niets met de situatie te maken. Daarom dat ik dit ook eigenlijk eerst niet wou uitleggen, maar soit: ik heb 100 euro extra moeten uitgeven voor een dringende kost van 2 paar schoolboeken. Ik heb dit gedaan met de wetenschap dat ik dit ging moeten terug betalen en heb besloten dat dit een risico was dat ik moest nemen. Dus van opsouperen is er absoluut geen sprake... Maar wat dit te maken heeft met mijn vraag of het ocmw überhaubt dit mág doen, ontgaat mij volkomen.'Zolang ik recht heb op een maandelijks leefloon moeten zij dit mij toch ook storten?'
Je hebt je leefloon voor deze maand toch al gekregen ... vorige maand, niet?
'Echter een onverwachte kost zorgde dat ik toch een klein maar toch aanzienlijk deel ervan heb gebruikt.'
Maw je hebt dat geld vrijwel helemaal opgesoupeerd, want je had verwacht dat je het 'in een maal of in termijnen' kon terugbetalen.
De fout ligt hier niet bij het OCMW, maar het is je eigen schuld dikke bult!
Dat is nu net waar mijn probleem ligt. Indien zij mij op de hoogte hadden gebracht hieromtrent was er niks aan de hand geweest. Maar ik wordt totaal in het ongewisse gelaten hierover en wanneer ik ze hierover aanspreek krijg ik te horen dat ze mij helemaal niets moéten laten weten.U moet daar toch iets van op papier gekregen hebben?