advies bezoekrecht

zwanger76
Topic Starter

Re: advies bezoekrecht

#76 , 30 nov 2011 18:56

het heeft enige tijd kalm en rustig geweest eindelijk ex bijna ex tot bedaren gekregen gesprekken gehad .sedert dien verliep alles rustig tussen ons en konden we praten zonder dreigementen en ruzies.
nu sedert gisteren mag ik het terug uitzweten.en krijg ik weer dreigsmsen en telefoontjes van dat hij me kapot gaat maken en dergerlijke.
en dit alles omdat zijn personeel rva op hemafstuurde en hij nu zijn frauduleuze praktijken moet vereatwoorden.heb hem dan nog zoveel mogelijk geholpen om alles in orde te krijgen omdat hij mens was maar dan krijg je dit .alsook is hij meteen zijn erkenning voor dienstencheques kwijt geraakt .heeft dankzij personeel sociale inspectie op zijn dak gehad en nu ook de bbi .
met als gevolg dat zijn eigendom in t buitenland nu onderzicht word en zijn rekening daar alsook al zijn zaken die hij deed.en wie is den dader ik volgens hem .maar het kieken verkondigd overal ik zet alles in het buitenland want hier moeten ze niet teveel weten .alsook maakt hij reclame om woning uit het buitenland te verhuren via website van zijn wijn .en op zijn camionette.ja als de ene instantie vanalles ondervind dat dan de andere ook volgt .
betaalt zijn rsz niet zijn autotaksen niet en waar komen ze nog steeds bij mij .ik ga alles kwijt geraken en hij gaat gewoon verder met alles .vraag me soms af wat een mens nog moet doen om eindelijk rust te vinden.en van die miserie af te geraken .hij is verantwoordelijk voor zijn eigen fraude praktijken en niet ik !!!.ben enkel die bedreigingen beu en dan terug lief zijn en excuseren en dan ineens weer .
hij mocht aanwezig zijn bij bevalling hij wist dat het een meisje gaat worden ik betrok hem overal in en hadden een soepele regeling dat het beste was voor ons kind uitgewerkt maar nu vervalt dit alles terug door zijn gedrag .
ik wil geen klacht neerleggen wegens die bedreigingen maar ik kan dit wel niet blijven slikken wat als hij toch weer iets doet .ik wil niet verantwoordelijk zijn en later tegen mijn kind te moeten zeggen mama heeft destijds dit of dat moeten doen.maar anderzijds wat als er iets gebeurt ik weet het echt niet meer nu .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lucgescheiden

#77 , 30 nov 2011 19:47

Er is een gezegde: "blaffende honden bijten niet..."
Mss is het dus beter dat u hem laat uitblaffen?
Handige documenten voor Personenrecht

eylis

#78 , 01 dec 2011 09:55

neem contact op met slachtofferbejegening in je gemeente. Dan kunnen jullie samen bekijken in welke mate deze stress nog leefbaar is en wat de mogelijkheden zijn. Dit houdt niet op. en je kan je de vraag stellen of je dit gedrag nog kan dragen zonder dat je mentaal breekt. Voortdurende angst heeft zeer negatieve uitwerking op je mentale veerkrachtt. en je zou voor je kindje moeten kunnen zorgen en hier van genieten. Je hebt je soepel opgesteld, je ex-partner in alles tegemoet gekomen. Hij belast je met zaken die niet eens jouw probleem zijn én bedreigt je. Dit moet stoppen.
Met professionele hulp.

Reclame

zwanger76
Topic Starter

#79 , 01 dec 2011 15:31

eylis

heb zware beslissingen genomen en ook al zullen bepaalde vaders mijn keuze erg vinden maar in mijn geval heb ik geen andere keuze meer.
deze nacht is er ingebroken in mijn woning terwijl ik bij mijn moeder logeerde door situatie.en het ergste vanal is er is niks weg enkel vernield
raar en dat na zijn bedreigingen stel u maar eens voor dat ik hier met 3 kids aanwezig was
zelfs gerief ongeboren kind is vernield .ondanks alles kan je niet aantonen dat hij het gedaan heeft maar ja
geburen hebben zijn wagen hier wel gezien maar kunnen niet zeggen of hij binnen gegaan is
dus in het belang van mijn n3 kinderen ongeboren kind en mezelf verbreek ik alle contact met bijna ex
en spijtig genoeg zijn doodsbedreigingen naar mij en kind toe hebben er ook voor gezorgd dat hij problemen krijgt om zijn kind te zien
hij zal moeten aantonen met de tijd dat hij echt gekalmeerd is en veranderd en zijn kind niks zal aandoen
dit is nu eenmaal zo en als ik naar veiligheid moet kijken is er geen andere oplossing ik wil niet langer leven in angst samen met mijn kids
ik wil terug een beetje een normaal leven en dat kan alleen als ik alle banden breek en mijn serieze stappen onderneem
spijtig dat iemand zich zo laat manipuleren door mensen die het eigenlijk nooit goed gemeend hebben met hem maar die samen met zijn eigen gedrag erwel voor zorgen dat het leven alles behalve nog normaal kan zijn en ipv te kunnen genieten van ieder moment ongeboren kind als het geboren word
maar ik moet nu denken aan de impact dat dit alles heeft op ongeboren kind en mijn 3 kinderen en ze krijgen al begeleiding omdat die ook in angst leven

eylis

#80 , 01 dec 2011 15:38

beste, laat je goed begeleiden en ondersteunen. dit is zuivere geweldpleging.
Probeer ook via je behandelend arts en mutualiteit een herstelvakantie te nemen. Je hebt dit nodig om je voor te bereiden op de geboorte en je lichaam en geest tot rust te brengen na deze traumatische ervaringen. Een kort verzorgverblijf en verandering van omgeving zullen daaar zeker bij helpen.
Sterkte.

zwanger76
Topic Starter

#81 , 01 dec 2011 16:31

beste eylis dank u
maar dat verzorgverblijf zal niet gaan heb constant voorweeen en al 2 cm opening en risico is groot dat kind een dezer zal geboren worden 2maand te vroeg ik moet constant naar controle om te zien hoe het met de voorweeen zijn al medicatie gekregen tegen de weeen en alsook spuit om longskes te ontwikkelen van baby indien het te vroeg geboren word

eylis

#82 , 01 dec 2011 16:50

heeft je behandelend arts je al gesproken over de mogelijkheid dat dit het gevolg kan zijn van de voorturende angst en psychisch trauma van deze terreurtoestanden?
Zo ja, vraag hem of hij dit formeel kan beschrijven in een attest. Mijn voorgevoel zegt me dat dit een belangrijk document kan zijn in de bescherming van jezelf en je kind.
en laat je niet ompraten door goedbedoelende mensen die denken dat het allemaal zo'n vaart niet loopt en dat het allemaal beter zal gaan.

zwanger76
Topic Starter

#83 , 01 dec 2011 17:01

arts heeft attest geschreven zowel gyneacoloog als psycholoog dat dit alles te wijten is aan de situatie
en me laten ompraten zal nu niet meer gebeuren heb heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geduld had en heel veel verdragen maar er is echt een grens bereikt nu

eylis

#84 , 01 dec 2011 17:09

en nu focussen op de goede dingen die gaan komen!

zwanger76
Topic Starter

#85 , 01 dec 2011 17:19

doe mijn uiterste best mercikes

lucgescheiden

#86 , 01 dec 2011 17:32

"ik heb 3 moeilijke zwangerschappen gehad en normaal mocht ik geen meer krijgen..."
"arts heeft attest geschreven zowel gyneacoloog als psycholoog dat dit alles te wijten is aan de situatie"

????
Handige documenten voor Personenrecht

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#87 , 01 dec 2011 17:50

U hebt van de feiten toch aangifte gedaan?
Heeft de politie een technisch onderzoek opgestart... Dat had zeker kunnen gebeuren.
Ook dienen de buren gehoord te worden over de zaak, belangrijke getuigen.
Plaatsen de man op (bijna) de plaats van de feiten.
Tevens PV van stalking door onbekende(n).
Waarom komen de diensten naar u ...had je iets met de zaak(firma) te maken?

zwanger76
Topic Starter

#88 , 01 dec 2011 17:53

ja lucgescheiden

een ingekorte baarmoederhals is te wijten aan stress
alsook de voorweeen .mijn vorige zwangerschappen waren moeilijk naar het einde toe zoals verkrampte bekkenbodemspier,scheur in vruchtwaterzak,baby die in stuit lag
deze zwangerschap is sedert de problemen tussen echtgenoot en mij begonnen een heel andere wending beginnen nemen
voorweeen,opening,bloedverlies dat verergerde en alles begon telkens na ruzies of situaties zolang het rustig was had ik ook geen klachten en alles onder controle
en eigenlijk waarom verantwoord ik mij anders mag je gerust mijn plaats innemen en alles doorstaan en dan eens zien hoe u oordeelt

zwanger76
Topic Starter

#89 , 01 dec 2011 17:57

franciscus

hij heeft een eenmanszaak dat wil zeggen waar zijn adres staat staat ook zijn maatschappelijke zetel vd firma dus zolang hij geen nieuw adres opgeeft blijven de deurwaarders en instanties bij mij aankloppen
heb wel het geluk dat ik al een vonnis heb dat vanaf nu mij veilig stelt .men kan mijn inboedel niet meer aanslaan ,en ik kan mijn huis ook niet meer kwijt geraken .
buren hebben verklaring afgelegd .er is klacht neergelegd voor doodsbedreigingen daar het zijn gsmnummer is is het tegen bekende
geloof me politiediensten staan hier meer dan je denkt

ovan

#90 , 01 dec 2011 18:24

....heb zware beslissingen genomen en ook al zullen bepaalde vaders mijn keuze erg vinden maar in mijn geval heb ik geen andere keuze meer....
wetende wat je doormaakt, zullen weinig vaders uw keuze erg vinden

ik zou graag willen weten wat de vader hier drijft?

Ondertussen moet je je nu even concentreren op andere zaken.
en volg volgende raad idd maar op
en nu focussen op de goede dingen die gaan komen!
vermits je tijd hebt, zal die ook raad brengen
sterkte
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it." Albert Einstein

Terug naar “Echtscheiding”