Klacht neerlegggen tegen De Post

Vandebos

#16 , 08 feb 2010 17:40

Iedereen eventjes diep ademhalen en tot 10 tellen aub...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone

#17 , 09 feb 2010 04:23

Vaoke, na een paar maand zijt ge dat beu om constant naar het hoofdkantoor te lopen om de post terug te brengen, wetende dat, voor ik op mijn huidig adres 2 jaar geleden ben komen wonen, het appartement iets meer als een jaar leeg stond :?

WP002
Topic Starter

#18 , 02 nov 2011 19:36

Helaas zijn de *ncomp*t*nt* kl**tz*kk*n van de Post - sorry, Bpost - er weer eens geslaagd om mijn zending zoek te maken. Bovendien willen ze (uiteraard) de zending niet vergoeden omdat die "maar" tegen gewoon tarief verzonden was (een dvd t.w.v. 5 euro plus verzenden). Ik heb zin, gewoon om het niet blauw-blauw te laten, alsnog klacht in te dienen bij de ombudsdienst, maar dat zal wel vechten tegen de bierkaai zijn zeker? Enfin, verlies slikken en volgende keer een competent alternatief gebruiken zeker?

Reclame

Lanox
Juridisch actief: Nee

#19 , 03 nov 2011 10:01

en volgende keer een competent alternatief gebruiken zeker?
Postduifje opleiden, hoewel voor pakjes misschien een postarendje beter is. :mrgreen:

Vandebos

#20 , 03 nov 2011 11:21

Nog even geduld hebben, zodra de liberalisering van de post een feit is zal de concurrentie snel komaf maken met de tarieven en dienstverlening voor pakketbedeling in België.

Uit persoonlijke ervaring heb ik het reeds meegemaakt dat er onderdelen van een Zwitsers systeem dienden besteld te worden bij een hoofdverdeler In België. Aangezien deze slechts een reserve van 4 stuks had en we er dringend 12 nodig hadden verwittigde hij het hoofdkantoor in Genève en liet rechtstreeks naar ons de resterende 8 stuks zenden. Wel deze 8 stuks bereikten ons 2 dagen voor de zending via de post en als toppunt bleek uit de administratie dat de zending uit Zwitserland bijna 2 maal minder had gekost aan de fabrikant dan deze vanuit zijn hoofdverdeler in Antwerpen. Beide pakketten werden volgens de afstempeling op dezelfde dag verzonden...

WP002
Topic Starter

#21 , 03 nov 2011 11:39

Nog even geduld hebben, zodra de liberalisering van de post een feit is zal de concurrentie snel komaf maken met de tarieven en dienstverlening voor pakketbedeling in België.
Ik kan er amper op wachten... enfin, laten we het beleefd houden en zeggen dat de postbode beter dit jaar niét langs mijn deur passeert om "gelukkig nieuwjaar" te komen wensen, of ik zal hem eens mijn gedacht zeggen (een fooi zit er niet in...)

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#22 , 03 nov 2011 12:02

Dienstverlening is inderdaad soms bedroevend. Ik vind soms pakjes gewoon voor de deur (op een drukke baan). Gelukkig is dit gebeterd na een aantal keer op het postkantoor te gaan klagen (ik heb vermeld dat een duur medisch boek voor de deur lag. Misschien dachten ze dat ik dokter was en in het vervolg wel stappen zou durven ondernemen ;-).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

roharro
Juridisch actief: Ja

#23 , 03 nov 2011 17:15

Twee weken geleden bij het opruimen van bloembakken in de voortuin de zending contactlenzen en onderhoudsproducten gevonden die ons werd opgestuurd in de zomer.....was weggestopt onder het loof van de planten.....
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Terug naar “Consumenten Koop”