allimentatie

lucgescheiden

Re: allimentatie

#16 , 24 okt 2011 13:50

Als u reeds gedurende tien jaren geen alimentatie meer trok, waarop u in tussentijd blijkbaar geen bezwaar tegen aantekende...
Wanneer u na al die tijd, nu plots wel wilt vervolgen... geldt dit dan niet als een gewijzigde toestand?
Handige documenten voor Personenrecht

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Moraelin

#17 , 26 okt 2011 15:27

Ben een beetje de mening van Thorson toegedaan in dit geval. Het kan zijn dat u idd verdiend van wat steun te krijgen maar ik denk niet dat dit uit de hoek van uw ex man van +25jaar geleden moet komen met wie u 'maar' 2 jaar getrouwd was...plaats u eens in zijn geval.

Soms doet de wet niet wat ze zou moeten doen maar soms doet ze toch ook wat ze niet zou mogen doen hoor...

eylis

#18 , 26 okt 2011 16:25

er alleen voor staan? het is nochtans niet niet zijn dochter en niet zijn moeder....
dat hij veel jonger is dan u is eigenlijk ook geen argument.
Ik vrees dat je niet zo heel veel kans maakt om een zaak te winnen. Immers, u heeft vroeger toch nooit aanstalten gemaakt een zaak op te starten?
Het lijkt of u er toen stilzwijgend akkoord mee was.

hiermee wil ik nie zeggen wat mijn opinie hierover is: maar Dit zijn wel de argumenten die men kan gebruiken in de rechtbank om uw eis te ontkrachten...

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”