In mijn echtscheidingszaak hebben bepaalde mensen onder eed verklaringen afgelegd. Ze hebben onwaarheden ondertekend. Er werd klacht neegelegd bij het parket. Ze werden echter "zonder gevolg" geklasseerd.
Betekent dit dat de verklaringen behouden blijven of uit het dossier verdwijnen? Waar sta ik met mijn tegenbewijzen? Ik werd in dat verband gehoord door Politie.
Ben ik op voorhand gedoemd om voor de rest van mijn leven "ten onrechte" te boeten? Heeft het dan nog allemaal zin?
In de 14 bladzijden tellende syntheseconclusie van tegenpartij word ik afgeschilderd als een hoerenloper, een gangster en vooral de verantwoordelijke voor het mislukken van mijn huwelijk.
Gisteren zag ik ex nog buitenkomen uit een schoonheidssalon terwijl ze met collectieve schuldbemiddeling zit. Een wereld op zijn kop!!!! Ze is betrapt op huisdiefstal maar dat blijkt zelfs niet voldoende te zijn om als grove belediging beschouwd te worden.
Wat doe ik met mijn gevoel over "de rechtsspraak" Eerlijkheid en rechtvaardigheid, bestaat dat?
gr