Die balustrade is echter niet aan de trap maar aan de zijde van het eerste verdiep aan de buitenmuur/grote venster, met dus een open ruimte waarbij je zo naar beneden valt. Het is al vaak voorgekomen dat we met mensen op de hal staan te praten en de mensen gewoon moeten terugtrekken omdat die soms nogal eens de neiging hebben een stap naar achteren ofzo te zetten, met alle mogelijke gevolgen vandien. Nu ja, dit is dus afwachten - ook wat de andere punten betreft.
Alvast hartelijk dank om uw ervaring met mij te delen, ik heb al meteen een ander zich gekregen op het hele onderzoek gisteren.
Ik zit momenteel nu wel reeds in mijn opzegtermijn van 3 maanden (369-contract opgezegd in september en eindigend in zijn tweede jaar op 31 december 2011). Ik deed mijn opzeg nadat er na een melding van mijnentwege uit reeds een half jaar geen actie ondernomen werd voor het vochtprobleem en de daaraan gekoppelde gezondheidsklachten. (op het sturen van een door de verhuurder aangestelde expert na in april). Ik denk dus niet dat ik er nog veel voordeel uit ga putten indien het ongeschikt/onbewoonbaar zou bevonden worden, maar ik deed het eerlijk gezegd puur voor het vrijwaren van mijn huurwaarborg, want uiteindelijk ga ik hier echt met spijt in het hart weg.
De bijkomende "voordelen" (waarvoor ik 't eigenlijk dus niet deed en waarvan ik 't zelfs tot gisteren niet wist) zoals het nietig verklaren van het contract, het terugkrijgen van de huurgelden, schadevergoeding, sociale woning, etc... zullen dus niet meer op mij van toepassing zijn, aangezien ik hier tegen het tweede onderzoek wellicht niet meer woon...
Trouwens, bedankt voor die imagebam.com-tip

Meteen eens even uittesten met een medebewoner uit mijn living: