Ik heb zowat hetzelfde veroorzaakt jaren terug . aanrijding , vluchtmisdrijf , later op de avond opgepakt door rijkswacht , blazen , bloedstaal genomen . Van procureur mocht ik vrij beschikken (geen gekwetsten) en ik mocht rijbewijhs houden tot zaak voorkwam . Daags nadien heb ik persoon van aangereden voertuig opgezocht met de overeenkomst dat ik hem de schade zou vergoeden die de garage voorstelde . Ikl heb dat dus ook gedaan . Mijn verzekering heb ik niet gecontacteerd . Later is de zaak voorgekomen , rijverbod gekregen voor vluchtmisdrijf , geen vervolging dronkenschap ondanks promille gehalte van 2, 8 dit een 6 uur na de feiten . Toen de rijkswacht me voorleidde was ik aan het drinken en heb ik verklaard dat ik op het ogenblik van de feiten niet had gedronken . Soit, hopelijk lukt het U om op dezelfde wijze de schade aan derden rechtstreeks te betalen en zo uw verzekering uit het verhaal weg te houden .ik heb een ongeval met blikschade aan een auto veroorzaakt heb de vlucht genomen
en ben even later staande gehouden van het ongeval kan ik mij niets meer herineren
maar wil dit wel toegeven schuld bekennen voor de rechtbank ik heb 0,98 geblazen
zou dit mogelijk zijn de verzekering hier buiten te laten?
ik heb geld om alle schade en boetes meteen te vergoeden
verzekering staat op mijn vader zijn naam wil kost wa kost vermijden dat
zijn verzekering omhoog gaat door mijn stomiteit
mvg