Geschil met verhuurder ivm betaling

muysbart
Topic Starter

Geschil met verhuurder ivm betaling

#1 , 17 sep 2011 22:49

Hey allen,
Ik had enkele vragen over de situatie waar ik me momenteel bevind. om het duidelijk te maken zal ik de situatie schetsen.

Ik heb steeds van een oudere persoon (had 2 dochters) gehuurd. Een van de dochters en haar man regelde alle papieren en het contract etc.
Van deze 2 personen mocht ik dus enkele aanpassingen aan het huis doen omdat het huis zelf niet in orde was.
hier heb ik enkele maanden huur niet voor moeten betalen.

Toen de oudere persoon (eigenaar) gestorven is begint de andere dochter moeilijk te doen.
Het contract is nu al enkele maanden afgelopen. dit 4 maanden. dit is door beide partijen getekend.

Nu wil betreffende dochter de achterstallige maanden (waar ik verbouwingen voor heb gedaan) opvorderen. omdat dit nergens op papier geschreven staat dat deze van gestorven eigenaar mochten uitgevoerd worden.
Wel was dit gezegd door de andere dochter en man dat deze nodig waren en mochten.

ook zijn er nog 2 maand onbetaald gebleven wat blijkt uit hun onderzoek.
nu eist deze persoon om een 3000 euro te volstorten. en zoniet met een deurwaarder dreigt.

is dit mogelijk dat men dit allemaal doet.
en is er de kans dat ik dit moet betalen ook al na afsluiting van contract.

Als hier iemand me kan mee verderhelpen. Gelieve me dan iets te laten weten.

Alvast bedankt.
Bart

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 sep 2011 09:47

Natuurlijk niet slim om niets op papier te zetten.
Betrof het hier werken die normalieter tenlaste van de verhuurder waren? Heb je hiervoor een aannemer aangesproken? Dan kan je de fakturen toch voorleggen. Als je de werken zelf hebt gedaan wordt het natuurlijk al wat moeilijker. Is er een ingaande PB? Heb je nog de aankoopbonnen van de aangekochte materialen?
Alles zal afhangen van de dokumenten die je kan voorleggen.

Reclame

Terug naar “Huren”