Moest ik verhuurder zijn zou ik dat niet aanvaarden, en als aspirant huurder zou ik wel een woning graag bezichtigen bij klaarlichte dag.eender welke dag eventueel na 19 uur....
Bedankt vr jullie antwoorden!Moest ik verhuurder zijn zou ik dat niet aanvaarden, en als aspirant huurder zou ik wel een woning graag bezichtigen bij klaarlichte dag.eender welke dag eventueel na 19 uur....
Grappig, maar je vergeet wel dat die 9 to 5 'ers meestal bedienden zijn of mensen met een normale dagtaak en zeker niet zoveel verdienen dan shiftwerkers met al de compensaties eraan verbonden. En die kunnen wel of niet tijdens die zgz. normale werkuren komen kijken. En een verhuurder die zijn woning enkel wil laten bekijken als het donker is buiten heeft wel een en ander te verbergen.Een kandidaat huurder die tijd heeft om tijdens de werkuren te komen kijken, heeft waarschijnlijk geen werk, en is dan ook weer geen ideale huurder. Ik weet dat ik hiermee waarschijnlijk tegen iemand zijn schenen zal rijden, maar dat is mijn mening.
fatsoen: huurder dient mee te werken zodat verhuurder geen onnodige schade loopt bijin feite zeer eenvoudig:
Iedere huurovereenkomst bevat een clausule die al dan niet gedetailleerd deze bezoekperiodes regelt. Deze vormt in feite een gemeenschappelijke overeenkomst tussen huurder en eigenaar waarbij de huurder contractueel en met instemming afstand doet van zijn recht op art 15.
een evenwichtige gedachten wisseling is blijkbaar hier moeilijk zonderEen gemeenschappelijk akkoord kan niet eenzijdig verbroken worden zonder repercussies, zeker als dit contractueel wordt vastgelegd.
Overwegen wie de zwaarste schade lijdt heeft hier gen z** me te maken, het respecteren van gemaakte overeenkomsten wel.
Maar ik ben ervan overtuigd dat niemand hier er weer maar eens in zal slagen tot uw realiteit door te dringen.