Beste mensen,
Wij hebben eind juni een TV besteld bij een Nederlandse firma (online - heeft ook een vestiging in Antwerpen) en hebben deze netjes op tijd betaald. Na 10 dagen nog steeds geen reactie op wanneer de TV geleverd zou worden. Gebeld naar de klantendienst, bleek dat deze TV plots niet meer te verkrijgen was en dat de firma met een overname zit waardoor alles wat trager verloopt. Bestelling werd geannuleerd en ons werd beloofd zo spoedig mogelijk het geld terug te krijgen.
Nu, 1 maand later, hebben we nog steeds ons geld niet terug. Er werd ons tot 3 maal toe beloofd dat op het einde van week 28, 29, en 30 ons geld teruggestort zou worden. Na een zoveelste mailtje van onze kant, kregen we een reactie van "Wij gaan open kaart met u spelen, wij hebben problemen met onze Belgische rekening waardoor we tijdelijk geen toegang hebben tot het geld op die rekening. Dit is uiteraard uw probleem niet".
Tja. Duidelijk wel, lijkt me....
Op de website staat dat het geld uiterlijk binnen de 30 dagen wordt teruggestort maar die termijn is nu reeds overschreden. Kan ik hier zelf iets aan doen of is het gewoon wachten en hopen dat alles goed komt?
Het gaat tenslotte over 770 euro en wij kunnen onze centen zeer goed gebruiken...
Alvast bedankt voor het advies.