Nu: voorverslag opgemaakt, mijn opmerkingen doorgegeven (was nochtans al op voorhand duidelijk nav mijn verslag

Betaald: eerste voorschot 2500 euro, nu nog eens 2500 euro! IS dit normaal??? Gaat over dak van 7000 euro..
Het is niet aan u om te bepalen in het beginstadium van een discussie dossier wie fout is dat zal de rechtbank dan wel doen.Dus eerst wordt je in 't zak gezet, en dan mag je nog de helft betalen om het op te lossen? Geen haar op mijn hoofd dat deze weg zou willen bewandelen.Kosten worden ook altijd verdeeld kifkif tussen beide partijen.
Op de verzoeningscommissie Bouw kan alleen maar beroep worden gedaan wanneer ALLE partijen hiermee akkoord gaan. Houd er bijkomend rekening mee dat de kans altijd bestaat dat er nadien nog een of meerdere partijen in het geschil kunnen worden betrokken. Als die dan niet akkoord gaan met het verslag van de verzoeningscommissie, dan zal het er zeer dikwijls uiteindelijk toch op neerkomen dat er beroep zal worden gedaan op zo'n 'typische gerechterlijke expert'.Tja Mava ........
En die prijzen van die experts ....... daar heb ik geen woorden voor ik denk zelfs dat daar geen woorden voor bestaan
en volgens mij staat het woord expert en zoals uit gelegd in de dikkenvandendaelegem in schril kontrast met de realiteit
In de bouw dan toch.
enig advies ter zake: probeer dit te bespreken met uw advocaat en vergeet die expert indien enigzins mogelijk.
en voor volgende keer en voor iedereen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Plaats uw klacht bij de Verzoeningscommissie voor de Bouw: de daar aangestelde experts zijn mensen die in het vak zitten en geen typische gerechterlijke experts
Kosten liggen ergens rond de 500 a 750 € beetje afhankelijk van de grootte van het geschil en de duur van hun tussenkomst.
Voor een aannemer is het prettiger praten met een andere collega en door zijn eedaflegging moet die collega evenwel objectief blijven om te kunnen blijven fungeren
als bemiddelaar bij de Commissie. Kosten worden ook altijd verdeeld kifkif tussen beide partijen.
En als het dan nog niet lukt dan kan je nog altijd ten oorlog via het gerecht waarbij alleen de advocaten en de experts de winnende partij zijn