word ik dement?

mava105
Juridisch actief: Nee

Re: word ik dement?

#31 , 26 jul 2011 11:14

Ik denk dat we nog dementer gaan worden van al die nieuwe borden die vriend Schoupe aan de kant van de weg zal laten plaatsen.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GJB3D70II" onclick="window.open(this.href);return false;

jojan

#32 , 26 jul 2011 14:23

het wordt eenvoudiger door meer te veranderen, meer regels in te voeren, en meer borden te plaatsen! MAARRR de borden voor verboden voor stootkarren verdwijnen! dat vind ik wel goed nieuws kan ik eindelijk met mijn stootkar overal weer naartoe.

Vandebos

#33 , 26 jul 2011 14:26

het wordt eenvoudiger door meer te veranderen, meer regels in te voeren, en meer borden te plaatsen! MAARRR de borden voor verboden voor stootkarren verdwijnen! dat vind ik wel goed nieuws kan ik eindelijk met mijn stootkar overal weer naartoe.
:mrgreen:

Idem, nu nog wachten tot ik mijn Jack Russell ervoor kan spannen zonder Gaia en consorten op mijn dak te krijgen..

Reclame

ganapathi tantra

#34 , 26 jul 2011 17:25

Jippie dan mag ik hopen dat ik met mijn bolderkar en bijhorende grotere honden ook wat zwaarder vervoer mag doen.
zou wel grappig zijn. Nu nog wat groenen bermen en paden in hartje Brussel en de wereld is alweer een stukje liever en zoeter.
Want we stoppen wel allemaal en liefst maken we een klapke als je zo"n boerekar met paard de bloemen water ziet geven.
Die Mormonen zijn dus ook weer niet zo gek
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

mava105
Juridisch actief: Nee

#35 , 26 jul 2011 19:38

Ben wel benieuwd naar de reactie van onze Waalse broeders op dat snelheidsbeperkend bord (Gele achtergrond met zwarte cijfers.) Gaan ze dat weer niet te Vlaams vinden, zoals de verkeerslichten destijds of recenter de nieuwe nummerplaten.

bartvdv

#36 , 26 jul 2011 19:53

Ik dacht dat een harmonisatie van de verkeerssymbolen tussen de Europese landen werd beoogd.

roharro
Topic Starter
Juridisch actief: Ja

#37 , 26 jul 2011 19:57

En nu nog een verkeersbord om te waarschuwen voor zwalpende politici. :arrow: :arrow: :idea:
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

ganapathi tantra

#38 , 26 jul 2011 21:53

Ik dacht dat een harmonisatie van de verkeerssymbolen tussen de Europese landen werd beoogd.
dat zullen de Walen met argusogen bekijken
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Terug naar “Praat café”