sociale woning

gorens
Topic Starter

sociale woning

#1 , 26 jul 2011 09:44

beste ,

mijn moeder die bijna 70 jaar is huurd een appartement van de sociale woningmaatschapij elk zijn huis in tervuren .
een appartement dat de hoogste is van heel zaventem zonder lift .

in haar huurcontract sta beschreven dat mijn moeder pas na 2 jaar een andere sociale woning kan aanvragen .

ik weet dat er een mogelijkheid besta dat mijn moeder op een andere manier een andere sociale woning kan aanvragen en dat zij eerst geen 2 jaar moet wachten alvorens een nieuwe aanvraag in te dienen .

wat kan zij doen ?

ik dank u bij voorbaat

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
justwanttomove

#2 , 26 jul 2011 10:48

gaan we hier alweer?

dit is al de zoveelste keer dat u met dit verhaal afkomt om er dan scheldend alles bij te betrekken.

Als u een probleem heeft met de buren ->ga naar de politie
als u de directeur van het centrum wil aanklagen -> doe het dan maar bereidt u voor op een tegenklacht laster
als u zelf al een mogelijkheid weet -> doe het dan!

Maar ik raad u aan om dan deze keer wel degelijk uit te kijken naar een beter appartement en het ook van de eerste keer dan te aanvaarden

gorens
Topic Starter

#3 , 26 jul 2011 12:08

amai

echt profesioneel is dat hier niet hoor de antwoorden dat ik lees in andere topics .
ik vraag mij af of jullie wel echte advocaten zijn

Reclame

Vandebos

#4 , 26 jul 2011 13:35

Wat verwacht u in feite van dit forum? een advies? --> is reeds een paar maal verstrekt.

Dat we uw zaak volledig vanaf nul gaan oplossen? Het sociaal verhuurkantoor tegen de muur zetten?

Bij een juridische vraag wordt u hier een eerste advies en een mogelijk parcours verschaft dat volledig is gebaseerd op de informatie die u ons verschaft. Meer kan en zal er u niet meegedeeld worden op basis van eenzijdige informatie die voor ons onmogelijk te verifiëren valt.

Het heeft dus geen nut telkens opnieuw uw vragen en beschuldigingen te uiten, het antwoord zal telkenmale hetzelfde zijn. Hierbij zie ik dan nog de overtredingen op het gebruik van dit forum over het hoofd waaruit duidelijk blijkt dat u zelfs de moeite niet heeft gedaan om de regels ervan te lezen.

Trouwens, als het advies u niet zint is er geen enkele verplichting hier te blijven rondhangen..

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 26 jul 2011 14:10

Niets weerhoudt U om een advocaat te raadplegen .... ook in Zaventem zullen er verschillende hun diensten kunnen aanbieden.

gorens
Topic Starter

#6 , 26 jul 2011 19:49

amai

ik stel eens vraag :-(

roharro
Juridisch actief: Ja

#7 , 26 jul 2011 19:51

ik weet dat er een mogelijkheid besta dat mijn moeder op een andere manier een andere sociale woning kan aanvragen en dat zij eerst geen 2 jaar moet wachten alvorens een nieuwe aanvraag in te dienen .
Wat is dan nog het probleem?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Terug naar “Huren”