Contract getekend, maar andere woning gevonden

gvm

Re: Contract getekend, maar andere woning gevonden

#16 , 23 jul 2011 20:36

zowel voor verhuurder als huurder is het makkelijk om een aantal indicaties van eventuele ongeschiktheid vast te stellen.
het formulier dat gebruikt wordt als technisch verslag is te vinden op deze link: klik

een verhuurder die zichzelf serieus neemt houdt zich hieraan.
voor niets of niemand een gram respect, venijnig brutaal en vuilgebekt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
pukje

#17 , 23 jul 2011 20:37

je hoeft trouwens geen deskundige te zijn om even na te kijken of er een dubbele verliesstroomschakelaar aanwezig is, en om even te vragen waar de aardingsonderbreker zich bevindt.
Mijn vriendin een standard burger heeft nog nooit van een dubbele verliesstroomschakelaar en
een aardingsonderbreker gehoord.

Ze kan wel alles bedienen dus niet minder begaafd .
hoe meer je weet, hoe meer je erachter komt dat je niets weet

gvm

#18 , 23 jul 2011 20:40

Mijn vriendin een standard burger heeft nog nooit van een dubbele verliesstroomschakelaar en
een aardingsonderbreker gehoord.

Ze kan wel alles bedienen dus niet minder begaafd .
het staat standaard burgers die technisch niet volledig op de hoogte zijn vrij iemand mee te nemen op het moment van bezichtiging, bij voorkeur iemand met een beetje technische kennis. mensen zitten dagen, weken te wikken en te wegen welke gsm ze gaan kopen, en als het op het huren of kopen van een woning aankomt gaan ze te vaak over 1 nacht erg dun ijs. er is niks mis met advies te vragen als je zelf iets niet weet hoor, beter zo dan nadien problemen ondervinden.

Reclame

gvm

#19 , 23 jul 2011 20:58

ik vind de piste van onbewoonbaar verklaren trouwens een beetje laag.

beter zou zijn de topicstarter te adviseren hoe tot een minnelijke regeling te komen met de verhuurder. het contract neemt een aanvang in de toekomst, gezien er nog geen waarborg werd gevestigd. ik zou aan de verhuurder voorstellen het contract te ontbinden zodra een andere huurder gevonden wordt, en als ondertekenaar van het contract de gemaakte kosten en eventuele derving van huurgelden tijdens de periode van aanvang van het ondertekende contract en het effectief worden van het nieuwe contract ten laste nemen.

pukje

#20 , 23 jul 2011 21:04

ik vind de piste van onbewoonbaar verklaren trouwens een beetje laag.

beter zou zijn de topicstarter te adviseren hoe tot een minnelijke regeling te komen met de verhuurder. het contract neemt een aanvang in de toekomst, gezien er nog geen waarborg werd gevestigd. ik zou aan de verhuurder voorstellen het contract te ontbinden zodra een andere huurder gevonden wordt, en als ondertekenaar van het contract de gemaakte kosten en eventuele derving van huurgelden tijdens de periode van aanvang van het ondertekende contract en het effectief worden van het nieuwe contract ten laste nemen.
Hier ben ik het met je eens.

ik woon in een technisch onbewoonbaar huis maar zoek een goede diplomaat
om alles te regelen (ik kan het niet ben te impulsief ).

bij overheid/gemeente/gerecht wil ik weg blijven ,wil een rustig leven houden
hoe meer je weet, hoe meer je erachter komt dat je niets weet

gvm

#21 , 23 jul 2011 21:09

Hier ben ik het met je eens.

ik woon in een technisch onbewoonbaar huis maar zoek een goede diplomaat
om alles te regelen (ik kan het niet ben te impulsief ).

bij overheid/gemeente/gerecht wil ik weg blijven ,wil een rustig leven houden
als ik iets post is dat meestal doordacht, als ik iets niet weet hou ik m'n waffel of vraag het, in de hoop iets bij te leren.

ik heb je topics even vluchtig bekeken en ga er daar iets dieper op in, zodat vdb hier eventueel met z'n dweiltje door kan gaan om alle redundantie te verwijderen.

Terug naar “Huren”