Midden mei dit jaar besloten we om bij ons thuis een zonnewering te laten plaatsen aan de achterkant van ons huis.
Ik ben dan ook op internet op zoek gegaan naar verschillende leveranciers en offertes.
Zo zijn we na het vergelijken van enkele binnengekregen offertes bij een firma in Neerpelt beland.
Ze reageerden heel snel op mijn mails en bovendien was de prijs/kwaliteit van het voorgestelde product in orde.
De zaakvoerder van het bedrijf is zelf bij ons langsgeweest om te komen opmeten en de nodige kleuren en afwerking te bespreken.
De installatie ging normaal gezien binnen de vijf weken gebeuren na betaling van een voorschot.
Twee dagen later kregen we een definitieve offerte met vermelding van het te betalen voorschot.
Dit voorschot was aan de hoge kant maar aangezien het via overschrijving kon plaatsvinden heb ik dit toch betaald en meteen gevraagd om deze betaling
te bevestigen en ons zo snel mogelijk een installatiedatum door te geven.
Twee dagen later (21/05/11) kregen we de bevestiging via mail dat de betaling van het voorschot goed was ontvangen en dat we maandag daarop een mail gingen ontvangen
met de datum van installatie.
Sindsdien bleef het dus stil....

Ik heb reeds meerdere mails gestuurd waarop geen antwoord komt, ik heb reeds meerdere malen gebeld naar de GSM van de zaakvoerder zonder antwoord.
Eén maal kreeg ik zijn vrouw aan de lijn (die natuurlijk van niets wist) die het hem ging doorgeven om me terug te bellen maar ook dan geen reactie...
Ik vraag me af wat ik nu moet doen ? Nog langer wachten op een antwoord of verdere stappen ondernemen ?

Alvast bedankt voor jullie tips...