auto ongeval

scorpioen
Juridisch actief: Nee

Re: auto ongeval

#16 , 09 jun 2011 14:25

Ik zou de moed toch niet te snel opgeven.

Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Laat dan minstens het dossier grondig bestuderen door een advocaat op kosten van de verzekeringsmaatschappij.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
rvm1000
Topic Starter

#17 , 09 jun 2011 23:20

Turaki,

Nu mijn ongeval is al van een jaar geleden en nu had ik toen foto's met mijn gsm genomen,ik heb die terug gevonden en heb gezien dat die geparkeerde wagens in een afgetekende plaats stonten met witte lijnen.
Maar kan ik die foto's nog inroepen als bewijs?

Turaki

#18 , 10 jun 2011 08:02

Maar kan ik die foto's nog inroepen als bewijs?
Dat is een vraag die eerder te maken heeft met hoe ver uw dossier staat. Komt er een rechtzaak? Is er een beslissing genomen door de verzekeringen?
In elk geval hiermee langsgaan bij uw verzekering, en indien nodig beroep aantekenen tegen een eventueel genomen beslissing.

Reclame

rvm1000
Topic Starter

#19 , 10 jun 2011 13:36

Ik heb een twee weken geleden een brief gekregen over het ongeval en dat ik in fout zou zijn.Mijn verzekering heeft alle kosten al betaald aan de tegen partij.
zou ik een kans maken om dit te winnen?
Maar ik zal zeker nog eens tot bij mijn verzekeringsmaatschapij gaan.

Turaki

#20 , 10 jun 2011 20:57

Neem zeker het betreffende arrest van cassatie mee, en vraag wat u kan doen om dit aan te vechten. Heeft u ook rechtsbijstand? Zeker beroep op doen, en weet dat u zelf uw advocaat mag kiezen.

Terug naar “Verkeersongevallen”