Oops, mijn excuses. Inderdaad te snel gereageerd.Ik denk dat je verkeerdelijk reageert . Want de topicopstarter heet Loria en ik Lori.
(Het is nu wel duidelijk dat ik enige jaloesie vermoed bij de topic starter Loria

Oops, mijn excuses. Inderdaad te snel gereageerd.Ik denk dat je verkeerdelijk reageert . Want de topicopstarter heet Loria en ik Lori.
Ik twijfel ook niet aan uw verhaal en geloof ook dat vele profiteren . Komt ten koste van anderen zieken die meer zouden kunnen krijgen ,komt ten kosten van mensen die werken en hun pree maar kleiner en kleiner zie worden omdat ze moeten afdragen voor iets wat niet hoeft .Er zijn mensen met zo'n zeldzame ziektes die de ziekenkas niet willen vergoeden omdat het over zulk klein percent van de bevolking gaat en ze daar geen terugbetaling voor willen doorvoeren terwijl hun kosten wel degelijk oplopen . Misschien moet maar eens werk gemaakt worden van meldingen , een onderzoek kan eventueel aantonen of er bedrog in spel zit . Er zijn er genoeg die vloeren gaan leggen bij familie terwijl ze invalide of ergens werken in zwart terwijl ze werkloos zijn . Erg als je zoiets wil aankaarten ,zoveel negatieve respons krijgt !Als ik het verhaal van Lori lees, vind ik het vreselijk dat zij niet de hulp krijg die ze nodig heeft en waarvoor ik met plezier belastingen zou betalen, maar de persoon die ik ken, profiteert en daar zijn anderen het slachtoffer van.
Vaak zijn het ook de rijksten die zeggen: zolang je maar een dak boven je hoofd hebt, maar owee als ze zelf hun luxewagen of luxevilla zouden moeten inleveren.
Héél vaak zijn het de meest bescheiden mensen die tevreden zijn met wat ze hebben. Ikzelf huur een niet al te groot huisje, rij met een kleine wagen, en kan me niet permitteren om luxueuze excessen te hebben. Maar ik heb een job, ben gezond, kom op zich niets te kort, en ben tevreden. OK, ik erger me ook soms aan de manier waarop mijn belastingsgeld door ramen en deuren gegooid wordt, maar ben van mening dat hier globaal door de overheid moet op gereageerd worden. Niet door individuen te viseren. Als je dus op iemand moet kwaat zijn voor dit misbruik, is het op de politiekers die dit misbruik toelaten, niet op diegenen die er mis/gebruik van maken. Als ik zelf ergens een centje meer kan binnenkrijgen op een "legale" manier, zal ik het ook niet laten, ook al heb ik dat extraatje niet echt nodig. Wees eerlijk: wie zou dit niet doen?Vaak zijn het ook de rijksten die zeggen: zolang je maar een dak boven je hoofd hebt, maar owee als ze zelf hun luxewagen of luxevilla zouden moeten inleveren.
vooral "die zeggen" is intressant , het is een kunst om te laten uitschijnen dat je eerlijk bent terwijl je een brutte schoft bent . men zegt altijd een bedorven taart kan je schoon laten uitzien .Vaak zijn het ook de rijksten die zeggen: .
Mijn dokter en mijn tandarts zijn ook goede vrienden. Vroegere klasgenoten. Daar is niets verkeerd aan!!!Nu blijkt de behandeld psychiater van die persoon een goede vriend te zijn van haar vader: heeft ze me zelf gezegd. Die schrijft dingen op waardoor ze op ziekenkas kan blijven, maar als je ziet wat ze allemaal in het dagelijks leven doet: die is beredeneerd, niet ziek!
Maar verdomd Roharo ! Waarom val je de OP aan ??Mijn dokter en mijn tandarts zijn ook goede vrienden. Vroegere klasgenoten. Daar is niets verkeerd aan!!!Nu blijkt de behandeld psychiater van die persoon een goede vriend te zijn van haar vader: heeft ze me zelf gezegd. Die schrijft dingen op waardoor ze op ziekenkas kan blijven, maar als je ziet wat ze allemaal in het dagelijks leven doet: die is beredeneerd, niet ziek!
Bliojkbar bent u helderziend: u weet wat de dokter schrijft......