Sry voor mijn late respons, dwingende zaken @ defensie
ik ben nu wakker geworden uur geleden door gestommel en gepraat op de gang en sinds een kwartier is het weer gangsnurken tegen de sterren op...
Ik heb het koninklijke besluit uitgehangen als respons - vertaald in het engels, frans, russisch en pools - en probeer al meerdere dagen de huisbaas te bereiken, want overbewoning met zijn medeweten is beboetbaar.
Nu woensdagnacht en donderdagnacht ben ik op de kazerne, maar vanaf ik vrijdag merk dat dit niet beëindigd is, zal ik inderdaad politie antwerpen bellen in het hol van de nacht.
dat ik "niet durf buiten komen" zal moeilijk te veinzen zijn; ik heb enkel schrik van artillerie, een gebrek aan munitie en natte sokken

Maar goed, ik zal hun vragen te komen kijken omdat ikzelf die bevoegdheid niet heb én nogal scherp sta als het aankomt op het beschermen van mijn woonst, partner en haar veiligheid. Ik KAN niet anders als deze halslaper laten uitzetten.
ik zou mijn vriendin kunnen bewapenen maar dat mag niet van de wet - en haar kenende zou ze mij nog in het donker neerschieten. Dus neem de .38 weg en politie is de enige optie.
IK HOOP dat het gedaan zal zijn nu ik het KB heb opgehangen in verstaanbare, klare taal maar zowiezo hou ik u op de hoogte
mvg