Ook hier onderbroeken in mijn brievenbus gekregen. Nochtans duidelijk gemaild naar hun op 11 september, ook met hun toen telefonisch contact opgenomen, en tevens geanulleerd via website.
Beste,
Graag zou ik een herroeping inroepen. Na rondzien, lijkt me het zeker niet interessant.
Bij deze wil ik dan ook niets van jullie ontvangen. (pakketjes, rekeningen of eender wat)
Mvg,
Vandaag toch ondergoed ontvangen, samen met een factuur van 8,90€
Stuur dan vandaag toch maar een aangetekend schrijven, zowel via post als mail.
Geachte,
Op 11 september hebben wij de telefonische spam telefoon geannuleerd zowel via mail, website en telefoon. Toch stellen wij vandaag vast dat er een pakketje in onze brievenbus zit. Dit stelt ons natuurlijk zeer teleur. Na onderzoek op internet zagen wij ook dat jullie wel gekend zijn voor deze praktijken.
Wij zenden jullie bij deze dit pakketje (aangetekend) terug en willen van jullie nooit niets meer ontvangen, zowel nu als in de toekomst.
Mochten er nog verdere zendingen gebeuren zullen wij het niet nalaten verdere acties te ondernemen om jullie spam en ongevraagde zendingen te kunnen mijden.
De factuur van deze zending zal dan ook niet betaald worden.
Klantnummer xxxxx
Deze brief wordt jullie zowel via mail, als via aangetekend schrijven toegestuurd.
Met vriendelijke groet,
xxxx
Toch antwoord ontvangen :
Geachte heer, mevrouw,
Naar aanleiding van uw bericht bevestigen wij bij deze de beëindiging van uw abonnement met klantennummer xxxxx
Daarnaast hebben wij het openstaande bedrag voor onze rekening genomen.
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.
Wij verzoeken u bij elke verdere correspondentie het bovenstaande referentienummer te vermelden.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
xxxx
Benieuwd of ik er nu vanaf ben....
Lef hebben ze wel