wat gebeurd er nu ? iemand een gedacht ? of tips ?

angelboy
Topic Starter

wat gebeurd er nu ? iemand een gedacht ? of tips ?

#1 , 30 mei 2011 20:15

Beste forum vrienden .

Ik ben een jongeman van 21 jaar die een tijdje op de dool geraakt is .
vond maar geen werk ( ookal dee ik er de inspanning voor ) en ging uit verveling maar dagelijks aan de drank .
naar gelang ik meer om meer begon te drinken kwam er het grote probleem bij dat ik op regelmatige basis in vechtpartyen terecht ben gekomen op de uithang . waardooor er enkele klachten van slagen en verwondingen en enkele voor vernielingen tegen mij gedaan zijn .

IK heb enkele keren 24 uur inde cel gezeten maar nadien mocht ik gewoon gaan na mijn verklaringen af te leggen .

Nu ben ik 6 maand vast aan het werk , drink nietmeer , heb een goede relatie en er zijn zelf toekomst plannen , ( huisje tuintj kindje )

MIJN VRAAG IS : kan ik voor die klachten nog iets verwachten ? want het maakt me zeer onzeker en soms is de zin om aan de toekomst te werken gewoon weg uit angst voor wat al daniet komen moet .

ganapathi tantra

#2 , 31 mei 2011 21:37

De zin om aan een toekomst te werken is net leren omgaan met het verleden !!!

Als u alle opgesomde punten van uw sociaal leven inderdaad waar maakt dan zal u van de rechtbank waarschijnlijk niet zoveel te
vrezen hebben. U zegt dat u eigenlijk zelf al een grote stap heeft gemaakt.
Als u dat kan volhouden dan zal een rechtbank daar ook rekening mee houden mocht zij straffen geven als ze het al uberhaupt zal doen.
Misschien blijft het niet bij een blanco strafblad maar ik denk niet dat u nog zweepslagen of andere te beurt zullen vallen : :D
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

j.demoor

#3 , 01 jun 2011 10:34

Alleen de procureur des konings kan uw vragen beantwoorden op vertoon van de processen-verbaal die de politie opmaakte.
Ga naar Belgische wetgeving in JUSTEL-databanken van Belgisch Staatsblad. Klik voor WetBOEKEN achter ’Juridische aard’. Op afkondigingsdatum vindt u de overige akten. Inzake FEDERALE fiscale wetgeving zie http://www.fisconetplus.be/

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 03 jun 2011 15:23

Wip eens binnen bij uw kwartierinspecteur.... dan weet die ook wat je wil doen enz EN hij/zij zal later zo wie zo heel wat zaken administratief moeten afhandelen dus met hem samenwerken kan lonend zijn voor een positieve evaluatie....

Terug naar “Praat café”